SKIN

ANNONSE

Huden er viktig å ta vare på, og selv om jeg i perioder kan være litt sløv, merker jeg raskt når jeg må ta i et tak å bli flinkere. Huden trenger fuktighet, morgen og kveld og typisk tegn for meg når jeg ikke har vært flink nok er den konstante følelsen av tørr hud, og litt antydninger til lett rødlighet på enkelte partier. Da har jeg lært av flinke folk at jeg må ta vare på huden, og gi den den fuktigheten og pleien den trenger.

Disse produktene har jeg vært flink å bruke en stund nå, og merker fort at huden min er happy igjen. Den er hverken tørr eller fet. Jeg sliter med tørrhet, mens mange sliter med fet hud, og ingen av delene er spesielt hyggelige, så da gjelder det å finne kremer som passer til enhver hudtype. Noe denne gjør, så om du er usikker på hvilken type hud du har, er dette et superfint alternativ.


Viktig å skille mellom dag og natt, også – så en god krem om morgenen, samt en god en før du laller hodet på puta er deilig. I tillegg får jeg alltid kjeft fra diverse hudpleiere for at jeg ikke bruker øyekrem, så ja – nå har jeg jaggu meg blitt flink til det også, én gang om dagen. Motvirker rynker, sier de, og jeg er jo inne i 3.0 rekken nå, så det er vel greit og begynne med forebyggingen.

Disse produktene er veldig gode, lukter godt med svak duft av min favoritt lukt, vanilje – og så ser de fine ut på badet ♥ Tre i én!

Cleansing gel er veldig fint til å fjerne sminken med, og jeg tar den ofte med i dusjen og i badekaret. Godt å kjenne på at man renser vekk ordentlig. Bruk gjerne en bomulls-pad, eller bare bruk fingrene. Serumet bruker jeg noen ganger i uken, det hjelper også å forebygge rynker, anti-aging ♥

De første 30 som handler disse produktene fra Swiss Clinic, får en rabattkode av meg, og den lyder følgende : LENE30SKIN – og gir 30% avslag. Hele kitet samlet kan du finne her.  Og linkene til hver enkelt her ;

Dagkrem • Nattkrem Øyekrem • Cleansing Gel • Serum

I skrivende stund lager jeg masse vlogs. For fra fredag av drar jeg på ferie, og det kommer til å bli en ren vlog-uke! ♥ Med masse gøy på agendaen! Skriv til meg på snapchat og kom med ønsker til hvilke vlogger jeg skal lage! Vil lage mer, mer, mer.

Håper dere får en nydelig tirsdagskveld!

5 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂
      Jeg syntes det er bra du anbefaler produkter etter en lengre periode med bruk! Det gjør anbefalingen mer troverdig. En ting jeg savner her, til tross for dyre produkter er mer forklaring rundt hver krem. Du sier at det er deilig med en krem før en legger seg, men grunnen til at man bruker nattkrem er jo fordi den har mindre partikler i seg som går dypere inn i huden og gir enda mer fuktighet enn dagkremen som har litt større partikler og beskytter mer. Serumet gir deg 30% mer effekt av kremene du legger over og vil derfor i tillegg til å motvirke rynker være med på å gi enda mer fuktighet fordi kremen går dypere inn i huden. Skjønner du hvor jeg vil hen? 🙂 Som sagt, du gir en troverdig anbefaling siden du har brukt de en stund, men for en som ikke kan så mye om kremer vil kanskje ha litt mer info enn bare deilig å ha på huden, lukter godt osv 🙂 Bare et tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg