Siste kvelden

Igår nøt vi siste kvelden på Soho Square, hvor vi liker oss aller best. Det er så fint, nytt, trygt og de har så mange gode restauranter der. Butikkene er ikke så mye å skryte av, men bare stedet og maten er fantastisk. Slår både Naama Bay og Il Mercato langt ned i støvlene om dere spør meg. Så om dere er i Egypt engang, vil jeg anbefale å dra dit for å spise. Ingen som maser på deg heller.. Så er det Ice Bar der, og innendørs skøytebane, fonteneshow, ja.. Masse koselige ting rett og slett. Vi spiste på verdens beste biff restaurant igår, NAM! Biffen smeltet på tungen! Husker ikke hva den het, men det er en Britisk en som ligger helt i begynnelsen av gaten. Ta turen dit om dere er på Soho Square. Utsikten fra balkongen når solen gikk ned igår. So pretty! Eneste negative jeg kan finne med Egypt (bortsett fra masete mannfolk da..) Det må være at det blir alt for tidlig mørkt. Allerede kl 18.30 .. Liker og ha litt lyse kvelder, men det får jeg jo hjemme i Norge nå, jippi! Fineste og bruneste Mariami! Jeg har på meg topp og skjørt fra BIK BOK / Smykke fra Zara / Veske Carla Sade Mmm, løksuppe til forrett, filet mignon til hovedrett og deilig Sør-Afrikansk hvitvin. Første gode hvitvinen her nede! Egyptisk vin er bare å glemme, haha .. Fine Soho Square! Hotellet ligger rett bortenfor, så bare noen minutter å gå for oss. Perfekt! Idag reiser vi hjem, flyet går i 5 tiden i ettermiddag. Så nå har vi pakket ferdig og skal spise/sole oss i noen timer før vi drar på flyplassen rundt kl 3.. Gleder meg til å komme hjem til deilige Norge nå. Og .. Vår? Hørte nemlig rykter om loads of snow hjemme på Midsund og i Ålesund. Den kan bare våge seg å komme til Oslo 😀 Ha en deilig søndag dere!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg