Siste kveld i leiligheten

Hei dere  ♥ Beklager litt sen oppdatering fra meg idag, det har gått i ett siden klokken 8! Nå har vi siste kvelden vår her i hegdehaugsveien, jeg har laget lasagne, vi har delt en flaske rødvin, pakket ned klær og nå koser vi oss med nydelig smoothie. Tenkte jeg skulle dele oppskriften på smoothien med dere fininger. Idag ble det smoothie laget av Tine sin Cultura, den pleier jeg å lage frokost av med musli og bær, og nå har jeg prøvd den i smoothien som erstatning for yoghurt. Og jeg kan bare si en ting- NYDELIG! Gikk for Cultura sin naturell idag, og smoothien bestod av : Cultura Naturell, mango, jordbær og ananas  ♥ Til 2 pers : 2-3 dl Cultura Naturell 1/2 mango 1/4 ananas Ca 10-12 jordbær Isbiter Skjær frukten opp i biter, og ha de i blenderen sammen med isbitene. Til slutt heller du over Culturaen. Tine sin Cultura er økologisk og uten tilsatt sukker, så om man ønsker den litt søtere – kan man alltids ha i litt sukker/suketter. Jeg hadde i 2 suketter, da jeg liker det litt søtt. Så her kan man velge. Resulatet :  En kjempe frisk og god smoothie, som ikke blir for tykk. Akkurat passe fin konsistens. Gard sin gikk ned på høykant, hihi. Jeg pleier å bruke litt lengre tid, kose meg litt med den! Nå skal vi bare kose oss litt i stuen før vi må fortsette pakkingen igjen, imorgen flytter vi inn?!? Wrææl. Men såklart kjempe gøy og spennende (selv om ikke alt er helt klart enda) Det blir bra til slutt ♥ Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg