Siste dag med sol og varme

Da var siste soledag i varmen over for denne gang. Det har vært deilig både for kropp og sjel. Men nå gleder jeg meg til å komme hjem igjen, til norsk mat! Og til sengen min, og til rutinene og jobb. Dette er faktisk sjuende turen jeg er på i år, og føler meg så heldig som har fått vært på alle disse turene, men nå ser jeg virkelig frem til å være i vakre Norge resten av året. Men jeg har fått opplevd så mye fint mtp reising dette året, og kunne ikke vært foruten. Men nå kjenner jeg egentlig at jeg bare vil være hjemme og roe meg ned en stund. Borte bra, men hjemme – ALLTID best. KNIS Nå skal jeg straks pakke kofferten for denne gang, og middag med fineste svigerfamilien står for tur. Vet ikke om vi får sovet noe i kveld / natt, siden vi blir hentet kl 01.15. Men får prøve å sove litt på flyet slik jeg er opplagt til imorgen. Da er det nemlig bursdagen til Rolf Ivar, hurra! Her er bilder fra aller siste dag i den deilige solen . . Soon to be birthdaychild! Tanning for harde livet. Ingenting er som å bade, ååååå beste jeg vet! Ihvertfall når det er 30 deilige grader i luften. Noen siste bilder av det fine hotellet vi bor på. Selv om maten ikke har vært på topp, har vi ihvertfall storkost oss på denne fine hotellet. Nå gleder jeg meg masse til og komme igang med hverdagsblogging igjen, jippi! Det håper jeg dere også gjør. Sikkert ikke så veldig interessant å lese bloggen mens jeg er på tur. Blir liksom nesten det samme hver eneste dag. Men sånn er det, og fin har ferien vært! Håper dere har en fantastisk lørdag hjemme, kos dere så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg