Black – white

Hei fredag ♥ I dag har vært en spennende dag, med et spennende møte! Når ting går i boks blir jeg så glad ♥ En fin inngang til helgen! I kveld skal jeg med 40 andre jenter på Ugly Christmas Sweater Party, så om få strakser kommer Renate hit til meg, så fikser vi oss sammen! Dette har jeg gleder meg så mye til! Girlsnight deluxe. Håper dere får en DIGG helg, herlighet jeg må se til å få julestemningen på plass snart, har dere det?!

Her kommer dagens look – svart og hvitt, det er alltid safe!

IMG_5057IMG_5052IMG_5055IMG_5056IMG_5048IMG_5049  IMG_5060Jakke & Other Stories – Sko Acne – T-shirt Acne – Jeans Bik Bok – Choker Nelly

I’m out! GOOOOD HELG!

6 kommentarer
    1. Hei Lene! Ser at du velger å la være å svare på spm om du bruker fuskepels eller ikke (i tidligere innlegg). Hvorfor det egentlig? Hvis du bruker ekte pels så regner jeg med at du kan stå for det også?

    2. Åå, det høres gøy ut!! Kos deg masse <3 Jeg har heller ikke noe julestemning, om det hjelper! Kjenner en del på at dette er første julen uten pappa, men samtidig tror jeg det har blitt litt slik med årene. At julen ikke er helt det samme som når jeg var mindre. Nå bryr jeg meg mest om maten og selskapet, ikke all dilldallen som skal pyntes med og slikt, hah! Helt rart å tenke på at neste helg er det jul! :-p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg