Silver peplum

Hei! Tusen takk for så mange fine musikktips fra dere igår, nå driver jeg og legger til sangene på spillelisten min. GLEDE! Er det noe jeg ikke klarer meg uten, så er det musikk. Jeg hører på musikk konstant! Så det hjelper på med nye freshe innspill fra dere. Takketakk! Kvelden igår var so much fun! Maria hadde laget verdens BESTE tapas. Holdt på å spise oss ihjel. (Og jeg overdriver ikke) Dette var litt av en smaksopplevelse. Forskjellige oster, potetomelett, chorizo, salat, kantareller, chevré, asparges med spekeskinke . . Fantatisk! Igår hadde jeg på meg min nye kjole fra BIK BOK. Et godt tips til feks julebord! Passer jo perfekt. Skoene er fra Zara. Tror dette må være de fineste skoene jeg har, elsker de rett og slett. OG! De er gode å gå i. Hurra! Nå skal jeg kose meg inne sammen med deilige hudpleieprodukter, maske, skrubb, en deilig dusj og kanskje en film og litt candy? Senere ikveld er det duket for julebord med den herligste miinto gjengen. Dette har jeg gledet meg til i flere uker! Nyt lørdagen dere også da ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg