Silky sexy hair

Får mange spørsmål ang hvilke hårprodukter jeg bruker. Siste halvåret – har jeg testet ut ganske mange forskjellige typer, har vært strålende fornøyd med alle hittil. Den serien jeg bruker nå, er fra Sexy Hair, og det var Malene som anbefalte serien til meg. Hun er jo frisør, så hun har peiling på hva som er bra. Og helt ærlig, så er disse produktene de beste jeg har testet til nå. Begynte å bruke shampoen og balsamen rett før jeg reiste til Dubai, og føler jeg aldri har hatt så mykt hår før. Gjennom hele ferien gikk jeg og dro fingrene gjennom håret – silkemykt, det ligger jo i ordet. Silky sexy hair, oh yes.


SHAMPOO & BALSAM


Spesielt bra produkter for de som har extensions eller slitt hår. Tror nok dette blir faste produkter for meg fremover nå, for de fungerer helt fantastisk på mitt hår.

Og som jeg har skrevet før, bruker jeg denne i håndkletørket hår før jeg føner det, og denne både før og etter føning. Fantastiske produkter, klarer meg ikke uten.

Husk, om du skriver KODE LENE, får du 10 % avslag.

Produktene er sponset av blivakker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg