Siden sist

Annonse – lånt bil ♥

Hei ♥ Siden sist har jeg  rukket å bli ett år eldre! På tirsdag hadde jeg bursdag – og dagen startet med at jeg fikk frokost på døren når jeg våknet! Så hyggelig. Det var så mye kjærleik den dagen! Jeg har så fine venner og familie  som skjemmer meg bort! Etter frokost var jeg så heldig å få prøvekjøre den nye Tesla Model 3 i rød, herlighet for en bil! Nå har ikke jeg bil siden  jeg solgte min i fjor -og jeg  må si det er sånn en frihet å kjøre bil i byen, alt går så innmari mye fortere! Og jeg bare elsker å kjøre bil, høre på musikk, være i min egen verden. Rundt lunsjtider hentet jeg Ragnhild og deretter brukte vi to dagen på The Well. MAGISK bursdag! Startet med lunsj i badekåper, og  deretter tror jeg vi prøvde ut omtrent alt som var å prøve ut. På kvelden inviterte jeg girlsa mine til et glass på Andre Til Høyre, og deretter testet vi ut den ene av de mange restaurantene på lista mi ; Lulu. Veldig god mat, man får småretter (opp til 11 stk) og er man mett før det – så stopper man bare. Tror vi  stoppet på rett 7! Dette må dere teste ♥ Fin bursdag og ingen sak å bli eldre!

En glad og lykkelig bursdagsjente!

Jeg vet ikke om jeg har skrevet det inne her en gang –  men jeg reiser til Mexico i morgen! Tidligere i år bestemte jeg meg for å reise til Mexico alene, jeg var fast bestemt og gledet meg allerede til å hoppe i det! Over en lunsj fant Maria ut at hun også ville bli med! Så da blir det oss to på tur da, min beste reisepartner! ♥ Jeg er, som dere vet – helt frelst av Tulum, så det blir tilbake der. Jeg fant i tillegg ut at TUI begynner å fly til Cancun i morgen, og derfor var det ikke noe å lure på i forhold til bestille –  direktefly HELLO! (Jeg tror de flyr én gang i måneden fremover, check it out! Det går an å bestille premium seter til en ganske billig penge, så anbefaler det på lange flyvninger. Jeg har sommerfugler i magen! Denne gangen valgte jeg en litt lengre tur, som regel så synes jeg 10 dager holder – men denne gangen blir det 15! Føles så rart og skulle være borte så lenge, men SÅ DEILIG jeg har ikke ord! Jeg håper dere har det fint!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg