Siden sist ; leilighetssalg og pop up shop!

Hei dere, og god tirsdag! Om 8 dager reiser jeg, jeg forstår det ikke helt – for jeg aner ikke hva det er jeg kaster meg ut i! Hvordan følelsene rundt alt vil bli, hvordan hverdagen blir, og hva jeg ender opp med å gjøre – hvor lenge jeg blir etc. Det er mange ubesvarte spørsmål, men det er jo også hele meningen. Før jeg la meg i går lå jeg bare og googlet NY og kjente at sommerfuglene snek seg frem. Dette blir et eventyr, og en drøm jeg endelig skal oppfylle! ♥

Jeg har bestemt meg for å prøve på nytt med leiligheten,  det er visning førstkommende søndag fra 12-13. Hjertelig velkommen de som måtte være interessert! Finn-annonsen finner dere her. 

POP UP SHOP ! Førstkommende lørdag kjører jeg pop-up shop i Colbjørnsens Gate 16 fra kl 13-14! Selger masse klær, veldig billig!! Gi meg en lyd om du har lyst til å komme? Det håper jeg – dere er alltid så flinke  å stille på pop up shops ♥


Ellers har det jo vært 17 mai, og det var en helt nydelig dag sammen med de beste menneskene! Fikk feiret både sammen med Maria, Renate ++ på én  frokost og Marie, Gabrielle, Kine, Aida på en annen, og rakk til og med å møte Espen senere på dagen. En helt amazing dag!

Dagen etter var jeg så heldig å få Henriette på besøk, hun ble til søndag – så da fikk vi (Maria, Henriette og meg) skikkelig kvalitetstid før jeg reiser! ♥

Lørdag;

Elsker disse to ♥♥

Denne uken er det full rulle med jobb, shining av leilighet til visning, sortering av klær som skal selges, og så må jeg begynne å tenke på pakking! Aner ikke hvor mye jeg må ha meg meg, jeg vet jo  ikke hvor lenge jeg blir, haha!

Håper dere har en fin uke, og håper vi sees førstkommende lørdag kl 13.00!

24 kommentarer

Siste innlegg