Siden sist – instagram

GOD morgen sunshines! Håper ihvertfall dere har sunshine, for det har IKKE vi her i Bergen. Bare grått, surt og kaldt. Men hva gjør vel det når man kan kose seg inne i det fineste huset, på en liten holme i havgapet? … Ingenting. Sommer får vi til helgen, har jeg hørt. Og da skal den nytes. Men frem til da, skal vi bare kose oss inne. Også gå på dykkerkurs da! IIIIK – var på vår første teorikveld igår, og gikk gjennom 2 kapitler av boken, fy søren så spennende, lærerikt og ikke minst – SKUMMELT. Har to dager til med teori, før vi skal prøve oss i basseng, etterfulgt av open water til helgen. *gruesegoggledesegpåsammetid. Tenk at jeg skal lære meg å dykke? Hvem skulle trodd det? … Ihvertfall ikke jeg! Tenkte å lage en liten instagram oppdatering, lenge siden sist nå – og siden sist har jeg rukket å besøke både New York, Miami, Bahamas, vært på Geilo, kommt meg til Bergem, fått meg kjæreste og begynt på dykkerkurs. Effektive uker? NYC : 1. Her er første dag i NYC, hvor jeg nyter utsikten fra takterrassen på hotellet – HELLO NYC!  I love you. 2. Båttur rundt Manhattan med den vakre skylinen i bakgrunnen, FOR en dag! Vi fikk også sett Statue of Liberty. 3. Besøkte Magnolia Bakery og spiste den beste ostekaken ever! 4. Besøkte Carrie Steps. 5. Middag og drinker på TAO 5th avenue sammen med jentene. 6. Armcandy fra Forever21. 7. Gikk bananas hos Victoria Secret… Her i prøverommet. 8. Lunsj og båttur i Central Park. Miami & Bahamas : 1. Malene kom til Miami og møtte oss, og vi møtte kjæresteparet /et vennepar av  meg Kari og Vidar også, de var i Miami fra før. Her soler vi oss og nyter livet første dagen på South Beach. 2. Ute på byen og koser oss, meg og Kari. 3 Nyter livet på Nikki Beach. 4. Feiret 4th of July i Amerika bikiniene våre, haha .. FOR en dag. Den kommer jeg aldri til å glemme. 5. Jentene klar for shopping på  Swagrass Mills. 6. Dagstur til fantastiske- og fargerike/sjarmerende Bahamas. 7. Nyter dagen på beachen på Bahamas. 8. Koselig alenetid/Lenetid på stranden på South Beach morgenenen før hjemreise. Oslo / Geilo / Bergen : 1. Ble kjæreste med verdens beste. 2. En av gavene til min kjære fra USA, looove that Fossil Watch, so pretty. 3. Kom til Bergen, og ut til Holmen hvor vi skal bo en stund fremover. 4. My morning view. 5. Idyll på bryggekanten med lille Pocovenn 6. Testet partylivet i Bergenby! 7. På vei til mitt aller første teori dykkkerkurs, i PARKAS vel og merke – BRRRR 8. Romlemantisk kveldsbad ♥ Idag skal vi bare være her på Holmen og slappe av, bake cupcakes og dra på teorikurs dag 2 i ettermiddag. Nyt dagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg