SIDE2.NO

Heihopp for en fantastisk dag!! Våknet av telefon fra en kjempe hyggelig journalist fra side2, som gjerne ville intervjue meg litt ang det å lage sine egne kjoler, hihihi – jeg ble såklart stolt som som en HANE! Hihi, gøygøy! Så måtte jeg såklart si litt om dere fantastiske lesere itillegg da! Les artikkelen HER.

Kom hjem til strøken leilighet, Rolf Ivar har kastet ut all julepynt, ryddet og vasket. I tillegg har han forberedet alle grønnsakene til min hjemmelagede grønnsaksuppe, så nå står den på ovnen og putrer. Den er SÅ god! Står ikke på og komme hjem sier jeg bare!


Mmmm – oppskrift skal dere få om dere vil..

Ang det at det står at bloggen min er beslaglagt.. Den ble hacket på mandags, av noen som kaller seg Norwegian Internet Defence Force. De sier selv det er pga sikkerheten rundt blogging, men jeg vet ikke.
Takket være blogg.no – fikk vi fikset den igjen med en gang. Så vet ikke hvorfor det fortsatt står at den er beslaglagt. For den er den ihvertfall ikke! Vi får sikkert fikset det snart tenker jeg. Takk for at dere er så søte og bekymret, I like.

Nå skal jeg slenge med på sofaen og slappe av litt, mens jeg nyter herlig grønnsakssuppe – så skal jeg komme tilbake med innlegg til dere ang hvordan jeg laget krøllene mine senere! Så stay tuned sweethearts.


Skjerf & Jakke / BIK BOK Veske / Bianco.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg