Siddharta Lounge

Jeg har vært innom en rekke fantastiske restauranter når jeg har vært i Dubai, både denne gangen- og forrige gang.  Og jeg blir like overrasket hver gang, ingenting kan måle seg med standarden og interiøret på mange av disse stedene, helt utrolig kult!

Restauranten / loungen igår tok kaka – Siddharta Lounge i Marinaen var vi på. Hjelpe meg for et sted, elsket alt ved det – og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært der før. Helt magisk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-2
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her sitter man altså blant skyskrapere og spiser, det er bare så bra! Jeg har forresten fått fullstendig hekta på edamame med havsalt, altså – finner det noe bedre snacks? Spist det hver eneste kveld i Dubai! Noen som vet hvor man får kjøpt det? Utenom på restaurantene?

Siddharta ligger på en rooftop omgitt av høye bygninger prydet med forskjellige farger lys. Det første som møter deg på denne restauranten er et basseng, deretter går alt i hvitt med gulldetaljer. Tok sin tid før jeg klarte å slappe av og sette meg ved bordet, hehe.. Følte jeg måtte forevige dette stedet med både bilder og film. Anbefales! Og jeg husker tilbake til i fjor da noen av dere anbefalte meg å gå dit, nå skjønner jeg absolutt hvorfor. I am going back, for sure.

God stemning i gjengen ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
night
Wearing | Skirt H&M | Top Zara | Shoes here | Handbag Proenza Schouler

Flere som har vært der? Ellers kan jeg anbefale både Buddah Bar, Toku, og Asia Asia- det er de restaurantene vi rakk innom denne gangen, og alle var helt supre!

15 kommentarer
    1. Edamame er SÅ godt! Jeg bor i New York og har blitt hekta på det her borte, hvor jeg heldigvis får kjøpt det på matvarebutikker. Har forsåvidt aldri sett det i Norge og det er veldig få jeg kjenner i Norge som har hørt om det, så det er vel begrenset hva man får tak i av det der :/

    2. Hei Lene 🙂 du ser like flott ut som allitd! men jeg får aldri trykket inn på linken når du linker inn til plaggene du har på deg.. det går ikke å trykke der hvor du skriver “here”..

    3. Hei! Tror de har det på en matbutikker i Norge og 🙂 Jeg har i alle fall funnet dem i frysedisker her og der. Visst ikke er det sikkert å finne på innvandrerbutikker. Det er superenkelt å lage hjemme, og så godt! 😀

    4. Hei Lene! Har dilla selv 🙂 yummi!! Men du får de uten skall i alle fall på Coop mega og jeg har kjøpt de med skall på både ultra og skan Asia (tror jeg den heter) som er en stor matforrettning i brugata.. Rett ved kollektivholdeplassen. Anbefales å kjøpe på sånne butikker da det er billigere enn de vanlige norske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg