Shorter bob

Hei hjerter  ♥ Middagen står klar, og nå venter jeg bare på at min kjære skal komme hjem fra fotballtrening. Har laget fersk torsk med bacon, gulrot/kålrabistuing og asparges, med jordbær/banan og vanilje smoothie til dessert.. Litt god mat må man ha etter arbeidsdagen.. Vært en lang dag med maling idag, men jeg fikk likevel booket inn en tidlig frisørtime. Siden Malene har begynt på skole nå og jobber mindre, har jeg fått meg ny frisør, nemlig søteste Elisabeth som jeg var hos idag. Superflink, og jeg ble veldig fornøyd med min nye bob. Vi klippet ca 5-6 cm, stripet etterveksten og så la hun i ett skyll for å tone ned den blonde fargen litt. Så nå er jeg litt beigeblond istedet, love it! Skal få tatt litt bedre bilder imorgen, måtte bare hoppe i malingsklærne da jeg kom opp i leiligheten etter frisørtimen. Men anbefaler Elisabeth på det varmeste til dere, hun er utrolig flink og veldig hyggelig. Praten går i ett. Hun jobber forresten også på Hendrix hair avd. Frogner. Hva synes dere om den nye boben, da? Deilig med litt kortere og litt annen farge nå som høsten er her. Forandring fryder! ♥ Ha en underbar kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg