Shoot @ Hemsedalfjellet

Åååå, godt å våkne opp i egen seng, og få kaffe med sjokoladesmak servert på sengen av kjærleiken! ♥ Home, sweet home.

I går hadde jeg en helt super dag på Hemsedalfjellet, sammen med det beste crewet! Vi holdt på alt i alt i 14 timer, med makeup og hår, shoot, finne litt location, og kjøreturen hjem. Da var det godt og komme hjem til hjemmelaget lasagne, en dusj og nytt sengetøy. DIGG! Blir så glad av sånt jeg, beste jeg vet.

Shooten gikk så bra, og allerede om litt en uke kan jeg avsløre hva det er jeg driver med denne gangen, hehe.. Her kommer i hvertfall noen få sneakpeeks ♥

Location, location.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAFint, ikke sant? Vi hadde perfekt vær til shoot i går altså, nesten ingen sol og da får man jo de aller fineste bildene!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-1Uten navn-3It’s a wrap! Happy gal, fornøyd med dagen. OLYMPUS DIGITAL CAMERAGleder meg til å fortelle hva dette er shoot for! Soon, soon ♥

15 kommentarer
    1. Såå fine bilder! Krysser fingrene for at dette er shoot for en ny By Lene Orvik kolleksjon!!! Klærne er veldig Lene 🙂

    2. Kjedelig når dere bloggere ikke kan røpe hva dere driver med, da er det bedre å vente til det kan avsløres. Dette er litt oppbrukt og kjedelig

    3. Hei vakre Lene 🙂 Du sendte en snap hvor du hadde veldig fine krøller. Kan du please svare på hvordan du lagde de ? Har så lyst på. Håper du svarer. Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg