Shoetalk

Annonse
PC095102Sko her – Jakke her – Veske Chanel Boy – Tights Shein – Øredobber her


GOD MORGEN mine positive, fine og glade lesere. Jeg blir altså så glad hver gang jeg logger meg inn her og leser kommentarer fra dere ♥ Dere gir meg motivasjon! Takk. Jeg prøver å være flink å svare hver og én av dere, synes det er viktig at vi har den kommunikasjonen. Jeg har lyst å gi dere en liten ting tilbake for at dere er så søte, og det er nemlig et gavekort som dere kan bruke om dere vil handle noe fra sko-kolleksjonen min. Om det er til deg selv, eller i julegave så er det alltid hyggelig med litt rabatt. Koden varer til 20 desember. Sko-kolleksjonen får dere her.

Gavekort - Lene UpdatedBruk altså kode : GIFT for å få 400,- i avslag på kjøpet ditt ♥ Nøl ikke med å spørre om det er noe dere lurer på med sko-kolleksjonen. Vet en del av dere er litt skeptiske til å bestille sko på nett. Men det trenger dere ikke være! Jeg hjelper gjerne til.

Klemmer til dere!

19 kommentarer
    1. Vil bare si at du er utrolig fin på håret for tiden 🙂 nesten så jeg vurderer å klippe selv og..men det blir vel med tanken 😉

    2. Heii! Hvordan er skoene dine å gå i typ en hel dag? Flere av de skoene jeg har kjøpt på nett tidligere har endt opp med å være syyykt vonde etter 3timer på beina :((

      1. En hel dag blir nok litt vondt etterhvert vil jeg tro, i og med at de er 10 cm 🙂 Men en kveld går veldig fint for min del <3 Klem

    3. Hei:) Hvordan er skoene i størrelse sammenlignet med andre? Evt. retur hvis de ikke passer? Betaler man da returfrakt selv?

      1. Jeg synes de er normal ift hva jeg normaltvis bruker. Bortsett fra de pumpsene i beige, de har jeg gått ned en str i 🙂 Ja, man må dessverre betale frakten for returen selv, men nå er det ihvertfall fri frakt hjem til deg, så det er jo bra 🙂

    4. Hei fine Lene! Jeg følger deg på både blogg, snap og instagram hver dag, og synes du er en inspirasjon på alle kanaler 🙂 Har bare et lite ønske – som kanskje kan høres litt rart ut, men det er ikke vondt ment, altså – men; kan du vær så snill slutte å omtale deg selv i tredjeperson? “Hu da” syns jeg går igjen i annenhver snap og blogginnlegg, og syns det blir så kunstig og unaturlig når det jo er deg selv som publiserer… Kanskje bare jeg som er rar fordi jeg lar meg irritere over dette. I så fall beklager jeg – for det er, igjen, absolutt ikke vondt ment. Mange klemmer!

      1. Hehe 🙂 ÅÅ men det er jo bare på gøy! Jeg gjør det ofte jeg 😉 Er vel bare en vane jeg har fått meg 🙂 Jeg tar det ikke ille opp, hehe så det skal du ikke tenke på. Skal prøøøøve å være flinkere til å droppe det, men er jo litt sånn jeg er som person da 🙂 Klem

    5. Herlighet så snill du er <3 Har klikken meg stadig inn og sett på skoene, men de har blitt med tanken da jeg har en liten studentøkonomi hehe men nå! Nå skal du se jeg kanskje slår til <3 Fortsett den fine bloggen din! Finner masse inspirasjon fortiden hos deg <3

      1. Yay 🙂 Bare hyggelig 🙂 Det er også fri frakt forresten <3 Hihi, håper du finner noe du liker! Og takk for fine ord 🙂 Klem til deg!

    6. Knall fint bilde av deg 🙂 Rå lekkert antrekk 🙂 Kjempe stilig sko kolleksjon du har og hyggelig for oss å høre at du blir så glad og motivert av fine tilbakemeldinger av leserene dine 🙂 Det er deg så vell fortjent og skryt skal du ha for at du er så flink å svare i kommentar feltet 🙂 Tommel opp for deg, du virker som en glad, blid og optimistisk Carrie 😉 Hehe bare måtte, skal se på gammel reprise av Sex and the city nå, så natta! Ha en strålende fin torsdag 🙂

      1. Tusen takk snille 🙂 Ja, det blir jeg, det er jo dere som er grunnen til at jeg blogger <3 Hehehe, så kjekt 🙂 Jeg er glad og optimistisk, hihi.. KOS deg med SATC! Klem

    7. Hei!
      Hvordan går jeg frem om jeg vil returnere sko? Jeg finner ingen info på nettsiden, og det var ikke med angrerettskjema i pakken.

        1. Ja, flere ganger 🙂
          Får hverken svar på telefon eller Mail (sendte Mail til den mailadressen ordrebekreftelsen ble sendt fra)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg