Shoemania

God kveld stjerner. Nå har jeg nettopp inntatt ett deilig laksemåltid – viser dere oppskriften imorgen. I tillegg har jeg vært på en 40 minutters joggetur i det nydelige været. Elsker å jogge når det har begynt å blitt litt mørkt. Himmelen er alltid så fin da . . Og så har jeg noe å se på, så slipper jeg å tenke på hvor sliten jeg er, hehe .. Og som man sier, når man trener – får man jo automatisk mer energi. Ikke det at jeg trenger det, siden jeg har så alt for mye fra før – men nå har jeg ihvertfall fått brukt energien på noe fornuftig. Jeg har nemlig fått sortert skoene mine. Jeg har bare ett eneste lite skoskap i gangen, hvor det ikke er plass til halvparten av skoene, så dette har jo resultert i at det bare har blitt rot, og ingen oversikt overhodet. En sko i en hylle, og den andre i en annen hylle .. Så nå har jeg ihvertfall fått stilt de opp, og så … Ja, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre (?) Jeg savner klesrommet mitt hjemme! På Ikea har de sånne “skohyller” i plast/stoff – lignende, som man kan sette over alt. Kanskje det blir løsningen. Jepp. Jeg ? Glad i sko? Nå skjønner jeg ikke hva dere mener, hihihi .. Nå skal jeg ta meg en lang og varm dusj, krype opp i sengen og arbeide litt. Og så blir det selvfølgelig noen episoder av SATC. Jeg skal til å begynne på sesong 6, og jeg får helt vondt i hjertet mitt. Vil.ikke.at.shoeboxen.skal.ta.slutt . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg