Ship o´hoi!

Hei søte mennesker ♥ Vi er full gang med Ålesund Båtfestival. Det vil si, jobbing fra 09 om morgenen til sent på kvelden / utover natten. Vi er kun hjemme for å sove, og så bærer det rett på jobb igjen. Båtfestivalen varer til lørdag, så jeg blir nok fullt opptatt frem til søndag. Men jeg skal likevel prøve å være flink blogger innimellom når tiden strekker til. Dere får bare holde ut med meg i noen dager ♥ Vi er en god gjeng som jobber her, det er så gøy! Alltid god stemning, og en superherlig gjeng som jobber hvert eneste år. Det er min svigerfar sammen med to andre som startet opp festivalen for mange år siden. I tillegg til at Tone, Henriette og 10 andre veninner av meg jobber i baren på dagtid- og på kveldstid, Rolf Ivar er driftsleder, og Andreas hjelper til med alt han kan hjelpe til med. Jeg springer rundt for å ta bilder, samt skrive tekst om hva som har skjedd / skal skje. Målet idag er rundt 10 innlegg både på hjemmeside- og på Ålesund Båtfestival sin blogg. Så det er nok å henge fingrene i. Har forresten fått mitt eget lille kontor på kontoret. Så her sitter jeg og koser meg i mellom slagene. Alle jentene er kledd i samme arbeidsantrekk, håper å få samlet alle til ett gruppebilde en av dagene, men sånn ser vi ihvertfall ut . . Meg og verdens søteste Cathrine i ene teltet! Cathrine har dekorert baren. Flinkejenta! Ikveld spiller blant annet Atle Pettersen, og imorgen kommer Postgirobygget! Vi har en konkurranse gående nå, så om noen fra Ålesundområdet vil på konsert imorgen, kan dere vinne billetter her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg