Shellac on my toes

God morgen fra meg, Poco og Oda – hun har vært hos oss på overnatting ♥ De kom igår kveld med bobilen, så jeg og Poco dro og møtte de  på Sjølyst Marina, og så kunne jeg jo ikke annet enn å invitere lillesøs over på overnatting! Og da ble hun så glad i hjertet sitt  ♥ Jeg våknet av meg selv allerede klokken 06.30? Så allerede fått unnagjort litt jobb. Deilig og ha det på samvittigheten når man skal tilbringe dagen sammen med den beste familien. Gleder meg til kvalitetstid før de drar videre til Italia. På mandag startet jeg uken min på en helt fantastisk måte hos favorittspaet mitt Artesia på Majorstuen. Dro dit tidlig for å få unna ukens første treningsøkt, deretter tok jeg gratis solaruim, før jeg ble skjemt bort med ansiktsbehandling og pedikyr med shellac. Etter behandlingen, tok jeg meg et bad i bassenget der, før jeg tuslet meg hjemover, fresh og klar for en ny uke! Me-time trengtes sårt, og jeg koste meg der i hele 5 timer!! Hvorfor kan man ikke det, når man står på og jobber ellers i uken? Viktig å ta seg tid til seg selv og slappe av iblant. Det gjelder ALLE. Ansiktsbehandlingen var som vanlig helt himmelsk! Med dyprens, forskjellige fuktighetsmasker, massasje – beste jeg vet! Og denne gangen gikk vi for en rosa/nude shellac på tærne, synes det er så fint når man blir brun! Og når man lakker med en sånn lakk, slipper man å tenke på at man må lakke om igjen bare pga fargen man har i antrekket, så tommel opp for rent og pent resultat! (Denne behandlingen er sponset) Ble det ikke fint? Shellacen har man LENGE. Det vokser jo naturligvis ut etterhvert, men sist hadde jeg det i typ 5-6 uker før jeg bestemte meg for å lakke rødt. Shellac konkurranse  ♥ Artesia har sagt seg enige til å lodde ut en gratis pedikyr med Shellac på Artesia SPA Majorstuen til ÈN av dere! Er ikke det utrolig hyggelig?! Heldiggriser!! For å delta gjør du følgende : ♥ Klikk deg inn på hjemmesidene deres : HER ♥ Finne svaret på dette spørsmålet : Hva er Artesias hovedmål? (Tips : Les under OM ARTESIA) ♥ Legge igjen svar + email adresse i kommentarfeltet. Vi kårer en vinner på søndag allerede, så heng i om du vil bli sommerfin på tærne! Her er forresten en sneakpeek på dagens antrekk :  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg