Shape Up : Månedens leserblogg


Se på hun freshe dama på coveret da dere! Så gøy med en solskinnstråle på forsiden, selv har jeg aldri møtt Kristina i virkeligheten, men det føles litt som om vi kjenner hverandre likevel. Synes det er kjempegøy når mine bloggkollegaer” får vært med på sånne ting, det unner jeg de 100 %.. Spesielt Kristina, hun er så blid og søt!

Får lyst å spise opp iPaden med disse fantastiske bildene her, elsker fargene. Gleder meg bare enda mer til sommer nå ♥

I denne utgaven av Shape Up, har jeg fått lov å være månedens leserblogg, noe jeg synes er kjempestas, og veldig koselig. Der står det litt forskjellig om både bloggen, oppveksten, trening, matvaner o.l .. Håper dere vil løpe til butikken slik dere kan lese om både meg og Kristina, hihi.


♥ 

Nå skal jeg hoppe i tøyet, skal nemlig på en koselig frokostdate med min kjære Helen. Gledings! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg