ShadowTans

– Leser spørsmål : Hvilke selvbruner bruker du? Har du noen gode å anbefale meg? Jeg har faktisk ikke brukt selvbruning siden 2009. Men før den tid, brukte jeg så og si hele tiden. Jeg orket ikke og ta sol, og så på selvbruning som et lettere og bedre alternativ. For å vedlikeholde brunfargen nå, tar jeg sol en sjelden gang, og så passer jeg på og være flink til å reise til syden – og da blir man litt gyllen året rundt. Opp gjennomårene har jeg testet ufattelig mange forskjellige selvbrunere. Og tro meg, det har vært mange rare resultat. Hehe, uffa meg. Det har vært litt skrubbing med bodyscrub noen ganger, ja – etter mislykkede forsøk. Krise! Ja, det har vært mange av de. Etter mange år med failing, og selvfølgelig noen bra – fant jeg endelig min favoritt. Som ihvertfall passet meg og min hud perfekt, enkel og påføre – lukter ikke så veldig og gir en fantastisk nydelig brunfarge. Det ser ut som man har vært i syden i flere uker etter man har sprayet på seg denne her. Og ja, min favoritt til slutt – ble spraytan, rett og slett fordi det er en mye enklere løsning, og man slipper og smøre, smøre og smøre. Man vet jo aldri om man husker alle områdene en gang, og det er ihvertfall flaut. Så jeg gikk til en frisørsalong og fikk anbefalt ShadowTans, jeg ble fortalt at det skulle være den beste på markedet, og at de solgte som bare det av den. Det er enklere å oppnå perfekt resultat om man får noen andre til å spraye seg, for å spraye selv, er jo igrunn helt umulig. Da kan det neppe bli noe bra. Så Rolf Ivar ble ganske lei en periode kan jeg si, spraye, spraye og spraye. -Et tips om man skal spraye : Spray inne i dusjen, for da kan man bare skylle av inne i dusjen etterpå. Og husk alltid, og vaske deg godt under føttene etter påføring. Og selvfølgelig vaske inne i håndflatene. Jeg var ihvertfall strålende fornøyd med fargen jeg fikk av Shadowtans, og den holdt ganske lenge også. Julebord med BIK BOK i 2009 / En veldig fint og naturlig brunfarge synes jeg. -Hva synes dere? Jeg tror frisørsalonger fortsatt selger den, er ikke sikker.  Den koster ganske mye husker jeg – mellom 400-600,- et sted. Men dere kan få kjøpt den til kun 249,- ved å trykke på linken under. (Velg circus tan extender) Bli brun på kort tid med markedets beste selvbruner Fint for de som hverken har sol eller har tid til å ta solarium 🙂 (Reklamebasert innlegg. Produktet går jeg 100% god for selv)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg