Shadesofnorwaybyleneorvik launch

Hei ♥ Da er jeg hjemme igjen etter en fantastisk helg i Tønsberg! Gud, så gøy vi har hatt det. Helgen startet med et brak! Jeg og Shades of Norway hadde lanserings event for solbrille kolleksjonen min på taket av Quality Tønsberg nede på bryggen. Superheldig med været, dj, pool party, god stemning og masse herlige mennesker. Et veldig vellykket event, og jeg har fått så utrolig mange gode tilbakemeldinger på solbrillene jeg har designet! Gleder hjertet mitt. Takk til alle som kom og takk til guttene i Shades of Norway for dette supre eventet, herlig ♥

Her kommer litt stemningsbilder! Vil dere se stemningsvideo også? Da kan dere klikke dere inn her!

Uten navn-13Uten navn-14Fine solbrillene da ♥ Veldig fornøyd med kolleksjonen altså, synes resultatet ble veldig fint!

Uten navn-25Uten navn-21Jammen meg rart å se så store postere av seg selv, hihi – men veldig gøy også da!

Guttakrutt fra Shades of Norway! Takk for denne muligheten sier jeg bare ♥ Herlige å jobbe med er de også!
Uten navn-16Har så snille og gode kompiser og venninner som stiller opp også, blir så glad av sånne mennesker altsåå ♥

Uten navn-19Uten navn-22Uten navn-24Uten navn-17De solbrillene som jeg har på meg, har nettopp kommet til Norge nå – så da kan vi endelig begynne å selge de! Hurra!! De blir lagt ut for salg i morgen, og da får dere litt mer info + rabattkode og lignende! Er ikke det hyggelig? Dere kan da også forhåndsbestille de to andre parene, da de ikke kommer til Norge før i midten av august.

Nå skal jeg dusje, lage lasagne og bare slappe av sammen med Gard på hytta. Beste som finnes ♥

Smil Lene

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg