Shades of Norway by Lene Orvik

Screen Shot 2015-06-25 at 13.11.201Photo : Thomas Qvale Hår & Makeup : Birgit Flønes

Hurra!! ENDELIG kan jeg få dele denne store nyheten med dere! Det er med stolthet jeg kan fortelle at jeg i flere måneder har jobbet med min helt egen solbrillekolleksjon! Kolleksjonen er designet i samarbeid med Shades of Norway, og det har vært en utrolig morsom reise. Føler meg så heldig som har fått denne muligheten. Og resultatet ble så bra!

Kolleksjonen min inneholder tre solbriller. Alle tre er forskjellige på sin måte, og jeg elsker hver ett par Gleder meg vilt til å vise dere resten ila den neste uken.

Solbrillene vil bli lansert ila sommeren, både i utvalgte butikker og på nett. Dere får til og med muligheten til å sikre dere en favoritt eller to (eller tre?) ved å forhåndsbestille. Mer info om dette kommer etterhvert.

Det kribler i magen, og jeg gleder meg utrolig til å slippe min egen Shades of Norway by Lene Orvik kolleksjon. More to come, så det er bare å stay tuned.

Tusen takk til guttene i Shades of Norway for dette ærefulle oppdraget! Jeg blir så stolt ♥

Stort SMIL Lene

7 kommentarer
    1. GRATULERER så masse, Lene! 😀 Super stolt over deg, du får det virkelig til. Gleder meg til å se resten. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg