Sesongens første

Selv om jeg ikke var helt 100 % tipp topp i form idag, spente jeg på meg skiene sammen med de andre. Tenkte jeg ihvertfall skulle klare en liten tur . . Den “lille” turen ble jo til over 3 timer, så nå er jeg helt skutt. Hehe, men det var jo superdeilig og få luftet seg litt, det er jo så fint her oppe! Det gikk greit første timen, men ble både kvalm og slapp etterhvert, så lite energi siste biten der.. Nå ligger jeg og slapper av litt i sengen, Gard dro bort på afterskien for å møte gjengen sin. Skal snart prøve å stable meg på beina å dra meg bortover jeg også. Litt sosial må man være ♥ Klar for sesongens første skitur. Har vel aldri følt meg mer norsk, hihi.  Vi har ikke hatt mer enn -6 grader her idag, så temperaturen har vært fin. Fy, så godt der er å være der hvor snøen er altså, håper den kommer til Oslo snart. Ha en kjempefin kveld så lenge, så skrives vi imorgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg