Serier du må se

Hallo ♥ En litt grå og regntung dag i Osloby! I denne mellom-perioden vi er i, før våren kommer skikkelig og vi blir “ute-dyr,” er det greit å ha litt kos å se på på tv / nett. Enig? Jeg tenkte jeg skulle dele noen av mine favoritter med dere.

Stories from Norway : Dette ser jeg på Dplay, eller så. Så det på en kveld! Om du ikke har sett det så kan jeg fortelle deg at det er et program av de geniale Ylvisbrødrene, og HERREGUD så lættis det er! Ikke bare lættis, men sykt genialt. De gjør rett og slett narr av nordmenn i Norge og alle de rare tingene som foregår i dette landet her, haha! Og med en GOD dose humor og selvironi er dette underholdning du bare må få med deg. MÅ FÅ MED DEG.

71 grader nord : Dette ser jeg også på Dplay (jeg har nemlig ikke tv-kanaler hjemme. Med vilje.. For jeg liker å stå litt fritt til når jeg vil se ting) Elsker å se 71 grader nord. Det er “nedpå” det er feel-good, og det er fantastiske mennesker som gjør en bra figur. Jeg blir så imponert, og engasjert!

Camp Kulinaris : Kan sees på viaplay. ÅH! Jeg vil også være med der!! Jeg elsker dette programmet, og jeg ler så mye av alle de søte og herlige personlighetene som er med. Jeg kjenner stresset de har på kjøkkenet helt hjem i sofaen. Dette er herlig, enkel og morsom underholdning som jeg elsker!

Meg i mitt ess! Joggis, ingen sminke, tøflusene og macen med seriene mine på! Deilig

Scandal : Sees på Viaplay. Begynte å se på denne serien i går, og ble bitt av basillen! En sånn type serie jeg elsker, det er makt, power og det skjer noe konstant så du rekker ikke å tenke på noe annet enn å konsentrere deg om serien. Handler om stjerneadvokaten Olivia Pope som har et sterkt team av advokater som representerer klienter og håndterer krisehåndteringer. I love it! Gleder meg til å se mer!

Broen : Om du ikke har sett Broen, har du en jobb å gjøre! Og jeg misunner deg den jobben, som går ut på å benke deg i sofaen og se denne fantastiske serien med Saga Norén i spissen! Beste dansk-svenske krimserien jeg vet om. Og du kan ikke gå glipp av den. Opp i all krim så er Saga bare helt priceless!

Outlander : En tidsreise serie som handler om Claire Randall som drar på kjærlighetsferie med mannen sin til Skotland, hvor hun tar på en magisk stein og forsvinner fra 1945 tilbake til 1743. Jeg har kommet til episode 5, og synes det virker som utrolig spennende serie. Både Henriette og Renate har anbefalt denne – så jeg gleder meg til å se den ferdig. Sees på Netflix.

Det var mine! Setter kjempepris på om dere deler deres quilty pleasures og hvorfor. Jeg trenger mer å se på ♥ Beste jeg vet er å legge bort telefonen og forsvinne inn i en verden av serier med humor, krim og annet! Er det forresten noen som har sett Stories from Norway?? Altså jeg dævver! Favorittepisodene er Skrik, Northug og Justin B. I kveld skal jeg se episoden om Mette Marit av Norge. Gledings!

Suss til dere, som jeg setter så pris på!! ♥

23 kommentarer
    1. Du MÅ se Alias Grace. Serien over alle serier er Madmen. Kan garantere at du ikke blir skuffa!

    2. Anbefaler å se
      vampre diaries , sex and the city , pretty little liars , Homeland , å serien Power

    3. Hei igjen glemte nevne i kommentaren at vist du går inn på HBO Nordic så finne du mange serier å filmer å velge mellom ☺️Masse lykke til 🙂 håpe du finne noen serier du liker ☺️

    4. Bra innlegg, takk for gode tips
      Men et spørsmål. Den buksa du hadde på det siste bildet på instagram er så utrolig fin! Keg fant buksa på nettbutikken, men ikke toppen. Hvor får du fått tak i toppen? Og hvilken str har du i dette settet?
      Du ser bare såå smashing ut

      1. Hei, tusen takk – elsker den! Både toppen og buksa er fra Kouture – vet ikke hvor du har sett etter settet? 🙂 Xs i buksen og L i toppen 🙂 Snill du er!

    5. Hei Lene 🙂
      Jeg lurer på om du vil dele navnet/navnene på Lightroom presetsene du benytter? Hvor har du kjøpt de og hvem har laget de? Ønsker meg de samme nå som jeg har kjøpt Lightroom og skal på ferie.
      Stor klem til deg 🙂

    6. Outlander er fin. Jeg venter i spenning på neste sesong! 🙂 I mellomtiden er Once upon a time fin, synes jeg. Og der ligger hele serien på netflix, så du slipper frustrerende sesongventing. 🙂

    7. Ååå så nylig ferdig to serier, så dette trengte jeg, tusen takk! Da blir det Outlander i kveld på oss <3 du må se på The Sinner med Jessica Biel, bland annet nominert i Golden Globe! Perfekt krim og mysterie der en husmor er på stranda med sin familie, så plutselig bruker hun en fruktkniv og knivstikker en mann! Hverken hun eller andre vet hvorfor, og det er sykt spennende å følge på dem løse saken! Jeg og kjæresten så ferdig alle 8 episodene på søndag, Haha, klarte ikke å legge fra oss <3 ellers kan jeg anbefale Dr. Foster – drama og utroskap 🙂

      1. Hehe, herlig! Da må jeg nesten sjekke ut den 🙂 <3 Kjekt med serier man ikke klarer å legge fra seg 🙂 Takk for tips Elisabeth 🙂

    8. Åh, masse bra tips her! Da er det ikke mer enn rett at jeg kommer med noen gode tips tilbake til deg som du kan kose deg med 🙂 Jeg har virkelig forelsket meg i The Good Doctor, fantastisk fin, rørende og gripende serie om en autistisk kirurg som kjemper seg frem i karrieren sin. Og siden den serien er så fantastisk måtte jeg jo grave litt i hvem hovedrollen faktisk er, og Freddie Highmore spiller også hovedrollen i Bates Motel – den er helt RÅ! Ligger på Netflix 🙂 Sier ikke mer enn at du bare MÅ sjekke den ut. På tal om Netflix så er også Atypical helt utrolig, så koselig og fin!

      Ha en fin dag, vakre <3

      1. Heia, guuud Bates Motel begynte jeg å se på for lenge siden faktisk! Når du sier det 😀 Tusen takk for tipsene 🙂 Skal sjekke de ut på søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg