Sen frokost

God morgen (dag) fininger! Nå har jeg inntatt en sen, men nydelig god frokost og formen er på topp! Det ble litt sent igår, men allikevel er jeg frisk og opplagt! Bursdagen var kjempekos, vi fikk servert fantastisk bacalao av vertene. Godt å være sammen med gode venner igjen. Snadder! Har ikke noe bilder fra igår, men lovte dere å vise mer av Zara skjørtet, har blitt kjempeglad i det allerede . . Skjørt & jakke Zara / Sko herfra / Veske Cubus / Øredobber Accessories / Smykke Lindex Testet ut ny leppestift & lipgloss også, så forelsket! Det er noe med meg og leppestifter altså . . Lipgloss herfra / Leppepstift herfra (Affilateslenker) Husk, dere får – 20 % på alle produkter hos Yves Rocher. SMILES! Nå må jeg få ut energien min på en eller annen måte, og da må det vel bli vasking da! Hurra for skinnende rent hjem! Fin lørdag til dere alle :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg