Selger disse skattene

Hei ♥

Da har jeg bestemt meg for å selge noen av disse fine skattene mine. Jeg skal ikke legge skjul på at det er to av veskene mine som blir brukt på daglig basis, mine to favoritter fra Louis Vuitton Pochette Metis, og Kimono Tote Bag. Siden de to blir brukt så flittig, så føler jeg at disse her andre fortjener nye eiere som kan bruke de mer enn meg ♥

Here goes ..

Louis Vuitton Volta 
Kjøpt for 26.500,- / Selges for 20.000,-
Svært lite brukt, følger med dust bag. Kvittering kan skaffes fra butikk.


YSL Suede Fringe Bag
Kjøpt for 18.000,- / Selges for 12.000,-
Pent brukt, har noen bruksmerker på kantene. En av favorittene som jeg egentlig ikke har lyst å selge ♥ Dust bag følger med, kvittering kan skaffes. 


YSL
Kjøpt for 18.000,- / Selges for 12.000,-
Pent brukt, dust bag følger meg. Kvittering kan skaffes fra butikk


Gucci Marmont Medium Matelassé
Kjøpt for 18.000,-  / Selges for 13.000,-
Pent brukt, dustbag følger med. Kvittering kan skaffes fra butikk 


Om du er interessert, send meg en mail på [email protected] ♥

21 kommentarer
    1. Skjønner ikke helt sammenhengen mellom at du bruker veskene på daglig basis, men nå vil du at veskene skal bli brukt enda mer?

      Og dæven, vesker for 88.000,- …………………

      1. Nei, at disse ikke blir brukt på daglig basis 🙂 Og som jeg skrev til Vestina over her – dette er vesker som er kjøpt over mange år. Hadde aldri brukt så mye på vesker på ett år. Klem!

    2. Wow… Du bruker jo en vanlig årsinntekt kun på bare noe så overfladisk som merkevesker, det er jo bare trist 🙁

      1. Jeg tror det var å ta litt vel hardt i 🙂 Dette er dessuten vesker som er kjøpt over mange år. Og med penger som jeg har jobbet hardt for <3 Klem

        1. Det var medregnet veskene du ikke selger og. Selvfølgelig bruker du pengene dine på det du vil, men for oss med “normal” inntekt og som jobber veldig hardt og krevende dag inn og dag ut så har man såklart lett for å se på slike innkjøp som bortkasta penger.

        2. Hallo… dette blir for dumt! Hva Lene (eller noen andre) bruker SINE penger på har ingen noe med. Sykt unødvendig å komme med slike kommentarer. Hva skal du få ut av den kommentaren? At Lene IKKE burde kjøpe seg en veske- eller to- eller 40 stk om hun vil ? Sjeldent jeg kommenterer her, men dette blir way to stupid. Hold det for deg sjæl! synes du skal gjøre akuratt det du vil med pengene du har jobba for! Ja, det sitter noen i rommet som skulle ønske de var på samme nivå som deg, men vi er alle forskjellig stå på du Lene klem

      2. Folk med “normal” inntekt har også råd til noen sånne vesker over noen år, det handler kun om prioriteringer. Jeg vet ikke hva du anser som en vanlig årsinntekt, men jeg vil tro at en gjennomsnittlig årsinntekt i Norge ligger på rundt det firedobbelte av hva disse veskene (og de to andre hun ikke selger) er verdt til sammen.

    3. Støtter deg hundre prosent i hva du bruker pengene dine på. Du har jobbet hardt for det, og hvis man ønsker å prioritere det så er det greit.
      Elsker å følge med bloggen. ❤️ klem

    4. Du bruker feil ord her. Brukes noe flittig bruker du det ofte. Hvis ikke det brukes til daglig er det lite brukt. Du må finlese teksten din, det er ingen sammenheng.

      1. Hehe, tenkte det samme! Du skriver at vesken brukes flittig, så nå synes du at de fortjener å brukes mer? Veldig motstridende setning. Hvis du jobber så hardt som du sier, så bør du prioritere litt korrekturlesning også.

        1. Hehe – jeg tror dere misforstår setningen her. De to veskene jeg bruker til daglig, altså LV veskene – brukes flittig. Derav så synes jeg de andre veskene som ikke brukes flittig fortjener nye eiere.

    5. Uff, det er så DÅRLIG GJORT av dere og blande dere i hva andre bruker sine penger på! Og på toppen av det hele gjør Lene en kjempe god sak å selger det videre til en lavere pris, så andre mennesker også har en sjanse til å handle. Jeg jobber som barnehagelærere med en ikke akkurat så bra lønn, men jeg også har mange merkevesker og andre merketing, det er faktisk bare å SPARE til ting man har lyst på folkens. Ikke bry deg om de andre Lene, du er god <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg