Self Tan Routine

Annonse

♥ Med rabattkode “lene20” gir -20% på alt fra Vita Liberata tom tirsdag på Hexashop.no

Produkter i videoen : SkrubbFuktighetskremSelvbrunings mousse (dark) – Gradual tanninghanskebody blur (jeg har latte light til ansikt og latte til kroppen)

Disse produktene kan også anbefales :
Sololje med solfaktor 50o og selvbruning i – solkremer og solpudder ♥

Håper dere likte tipsene! Dere spør jo alltid hvordan jeg bevarer brunfargen og får glød! God søndag fra meg og Levi’en.

25 kommentarer
    1. Tusen takk for tips. Dette må testes. Hvordan er det med lukt på produktene? Syntes du ser super fresh ut om dagen.

      1. Moussen lukter litt. Ellers ikke. Den smitter ikke av, men body blur gjør selvsagt det siden det er som en bodylotion <3

    2. Hei! Smitter Body Blur på klær? Er så redd om jeg har den smørt på armene at det skal lage merke om jeg kommer borti den hvite t shirten 😉 Og i forhold til selvbruningen, får du det jevnt nede på fotblandet? Synes alltid det blir så ekstra brunt i overgangen der og da ser det ikke så pent ut 🙂 Synes btw du har en fantastisk blogg, veldig inspirerende og du er så flink å lage gode og nyttige videoer, sånn som denne 🙂 Kan aldri få nok tips om selvbruning 🙂

      1. Ja ift hvitt så gjør den selvsagt det 🙁 Men sånn er det jo bare 🙁 Men det går heldigvis av i vask! Da bruker jeg fuktighetskrem og ikke så mye selvbruning, og gnir godt med hansken sånn jeg vet 100% det blir jevnt 🙂 <3 Klem og kjekt du likte den!

    3. Gode deg Lene! Blir så glad av ditt vesen! Krem til ansikt i fargen latte er bestilt, takk for alle tips. Ha en fin søndag videre og en hod ukestart i morgen

    4. Mange gode tips fra deg! Dette er ikke frekt ment eller for å stille deg til veggs,, men lurer bare på om du har andre interesser/ting du brenner for enn mote og skjønnhet? Skjønner at det er en stor del av deg (og meg forsåvidt), men hadde vært kult å få høre om det er andre ting du er opptatt av og i så fall hva? Som feks politikk, humanitært arbeid eller lignende. Kunne vært spennende å få sett litt av den siden og av deg, ekstra kult om du hadde tatt en vlog om det! Keep up the good work ❤

    5. Du ser helt smashing ut! Takk for mange gode tips. Hvordan er body blur under foundation? Gir den glød gjennom om en har en lett foundation over? <3

      1. Takk fineLisa! <3 Nå bruker ikke jeg foundation over hele ansiktet, bare på enkelte små områder, men den gir nok glød gjennom uansett:-)

    6. Disse produktene må jeg prøve ut 🙂 Har du tips mot cellulitter på lårene? Er det noe behandling som funker?

    7. Hei

      jeg vurderer å kjøpe en av kremene, men lurer på hvem du bruker for ansiktet nå om høsten/vinteren?
      Jeg tar jevnlig sol og bruker litt selvbruning.

      Men bruker du latte light eller latte til ansiktet`?
      og hvem bruker du på kroppen nå? latte eller medium?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg