SELECTED BY

Annonse
IMG_5590Sammen med Espen og Cathrine er jeg, som dere vet – stolt Specsavers Ambassadør. Stolt fordi Specsavers har gode verdier, de samler inn briller til prosjekt Tanzania, og hjelper folk å få synet sitt tilbake. Skikkelig feel-good prosjekt med andre ord. I tillegg har jeg jo fått tatt en ordentlig synstest hvor jeg fikk vite at jeg trengte to forskjellige type styrker i brillene mine, noe jeg ikke har visst fra før. De har godt utvalg av kule og freshe briller, noe jeg synes er viktig. Man vil jo føle seg fin og vel i brillene man har.

I sommer var vi på shoot med Specsavers der vi valgte ut to favoritter til årets Selected By kampanje! Jeg gikk for to briller med ganske kraftig ramme, synes det er så kult. Statement briller!IMG_5592Skjermbilde 2015-11-14 kl. 19.24.31Skjermbilde 2015-11-14 kl. 19.24.37
Selected By kampanjen vår går opp i alle Specsavers butikker Mandag 16. November. Det er et godt tilbud altså! 2 for 1, yay – her må dere benytte dere. Så LØP til nærmeste Specsavers butikk! Det er 75 butikker over hele landet, så jeg er helt sikker på at du har en nær deg. Håper du liker brillene jeg har valgt, og at dette kanskje kan være noe for deg, eller noen du er glad i. En idé kan jo være og kjøpe ett par til deg selv, og ett par til noen andre i julegave. Cathrine og Espen sine favoritter er også super freshe, så det er virkelig verdt å ta turen!

Brillene på det øverste bildet heter : Tiger of Sweden Blanck 3. Og de andre heter : Osiris Amalia.

Lørdagsklem til alle ♥

15 kommentarer
    1. Hei 🙂 jeg lurte på hvilken størrelse det er på Paris bilde du la ut på snap. Har tenkt å kjøpe det skjønner du men ser at det er flere størrelser på det og aner ikke hvilken jeg skal ta.

      1. Heia, tror det er 30 x 40 🙂 Troooor jeg.. For jeg har to som er større og de er 50 x 70 og 70 x 100 🙂

    2. Hvor lenge varer tilbudet? Har akkurat bestilt meg time til synstest hos Specsavers, men det er ikke før 2. desember. Mistenker sterkt at jeg trenger nye briller nemlig, og da hadde det jo vært herlig med 2 stk 🙂

      1. Det er jeg faktisk pittelitt usikker på, men kan sjekke det til deg imorgen? Jeg lurer på om den varer en stund! Men send meg en mail på det, så svarer jeg deg der imorgen? <3

    3. Hei Lene! Har 2 spørsmål.. Den hvite genseren du har på deg, hvilken er det? Og modellen på brillen, har du navnet på den? 🙂 Super fresht bilde 🙂 🙂

      1. Hei, denne genseren er fra COS før sommeren 🙂 Tusen takk! Jeg skal sjekke opp navnet på brillemodellene, men du finner de i butikk altså 🙂 Smask

      2. På det første bilde heter brillene : Tiger of Sweden Blanck 3. Og de andre heter : Osiris Amalia <3

    4. Hei søte deg:) hva heter modellen på brillene du har på bildet av deg, alene? Og har alle butikkene de inne?

      1. Husker ikke helt i hodet, skal spørre – men de er i butikk, så du finner de der på Selected By kampanjen 🙂 Klemmer

          1. I butikken? Jeg har valgt ut to par, og de i butikken skal vite hvilke det der 🙂 Så raaart? 🙂 Hvor var du?

          2. PÅ bildet hvor jeg drar meg i håret heter brillene : Tiger of Sweden Blanck 3. Og de andre heter : Osiris Amalia 🙂 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg