See you there?

Folkens ♥ Nå har jeg veldig lyst å møte dere og slå av en prat, hadde ikke det vært hyggelig? JO! Derfor, håper jeg virkelig dere vil komme på “Fransk stylingkveld med Lene Orvik” førstkommende torsdag kl 18-20 på Steen & Strøm Department Store. Vil dere det? JA, det håper jeg virkelig!

11921731_10153183223871733_6406349126926480816_oArrangementet vil foregå i 4. etasje, der jeg har stylet antrekk med mine favoritter fra merker som blant annet Maje, Sandro Paris, Cosmoparis og Minelli. Det vil også være mulighet for å få hjelp av meg til å finne det perfekte antrekket til den nye sesongen. Her er det mange muligheter som jeg håper dere vil benytte dere av ♥

I tillegg til dette får dere  -20% på sko fra Cosmoparis og Minelli hos Shoe + Shoe!

Meld dere på kundekvelden her, og be med deg en venninne eller fire da vel! Jeg er der for å snakke, hjelpe og kose meg med dere. Kom, kom!

9 kommentarer
    1. Åååneeei! Jeg er I Oslo på onsdag men reiser hjem igjen kl 15:00 på torsdag! Så dumt! Skulle gjerne bade gått på eventet og fått hilst på deg. 🙁

    2. Hva skjer med solbrillene dine egentlig? Jeg bestilte i juli og da stod det at de ventet solbrillene på lager 15. august. Nå er vi i september og jeg har fortsatt ikke fått dem?! Fikk en ordrebekreftelse når jeg bestilte de, og det var siste gang jeg hørte fra shades of Norway.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg