Sebra på festival?

Hei hopp dere ! Da var dagens arbeidsøkt unnagjort, og helgen står for tur – glede!
Idag fikk vi inn denne herligheten av en kjole.


Spørs om jeg kanskje må ha den på meg i kveld ? Pris 599,-
Vi fikk kun inn 6 stk av den, så her er det førstemann til mølla, hihi.

Nå skal jeg slappe av litt og om noen timer kommer pappa, stemor, lillesøster og voffsen på besøk! Det blir så koselig, Vi skal spise middag hos søsteren min, som bor i blokken ved siden av. Så blir det rett på festival etterpå!

Så må jeg nok en gang si tusen tusen takk for kommentarene jeg fikk på "Hvem er dere" innlegget, jeg setter kjempe pris på at så mange av dere svarte meg! Hyggelig å høre at dere synes jeg inspirerer, det skal jeg prøve og fortsette med. Synes det er veldig gøy å blogge for dere, vet dere.. Kommer nok til å gjøre det en stund fremover. Digger dere, hihi.

De 5 heldige som vant solkort, ble : Camilla, Katrine, Synne, Christina og Nelly – you've got mail!

Snakkes!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg