SCHOLL DINNER DETOUR

Annonse
-5-mim_bsIjYwAguk8NITIi9wQx2pV1JSsJZ2-ZK1Bo
A NIGHT OUT WITH SCHOLL – AND MY GIRLFRIENDS ♥

I går var jeg invitert til et superhyggelig event sammen med Scholl, i forbindelse med deres nye lansering av Scholl Gel Active. Sammen med meg var også Kristin, Anette-Marie og Ida. Vi var alle så heldige at vi fikk lov å ta med oss venninner, så jeg inviterte Helen, Malene og Ragnhild med meg. For en hyggelig kveld vi hadde! Virkelig altså, god stemning, mye skravling, testing av produkter, god mat, drikke og underholdning. Heldige vi er!

Formålet med eventet var å teste de nye skosålene til Scholl. Kvelden ble lagt opp slik at vi alle hadde en location hver hvor vi fikk bestemme hva som skulle skje der, hvordan det skulle se ut osv. Vi la locationene fra Aker Brygge – til Youngstorget hvor formålet var at vi skulle prøve ut de nye sålene ved å gå litt. Jeg hostet sted nummer én. Jeg bestemte at vi skulle dra til Verité for drink og litt snacks før vi gikk videre til neste. Jeg ønsket meg grønn, svart og gull til pynt. Blant annet kaktuser, blader, gull og glitter – og de hadde pyntet det så fint til! Ordentlig hyggelig.

s2iygSw0_sKsC0Xtrzq-fqKyRHd8fA90d_3Rep8SUP0XRoajx10W5VYk1mbkPVxO-UPh01-rArR7rBYwzIco6AzduA9xaRMrQne4p565Dk7CDmhKWv9pkBl3YGWu979BcVi fikk hvert sitt par med såler som vi måtte klippe til etter foten, før vi alle puttet sålene ned i skoene og gikk videre til neste location som var Asia på Aker Brygge. Det er ikke så langt å gå, så vi tok en liten omvei for at vi skulle få teste sålene.

x8Tn956lLtQbxS2yYKjHQDfB1InzopXqUAd2kDGP58sJeg hadde på meg over the knee boots, og hadde litt små vondt i beina fra før, men med sålene så må jeg helt ærlig si at det ble mye bedre. Og nei, dette er ikke bare noe jeg sier. For det første så holdt man varmen mye bedre, og for det andre ble det mye mer komfortabelt i skoene. Så jeg kan gå god for dette produktet altså!

Stopp nummer to, Asia. Forrett og kos!

iO9eWg_NWCLkZik18_V7I0s-OcllHmUzqgjaohX95TASCL7kdIMcW3hsccUGWhb5UzywTgkQ98jjs6xz3cu85gvwPT3Zh70BfjwtCFn40QKXm17BoKJUaHD1LQtXCWPUgEtter forrett på Asia, gikk vi videre til Youngstorget. Det er ikke så langt, men på høye hæler skulle man tro at man fikk super vondt i beina. Det gjorde jeg altså ikke. Så da viser jo det bare at disse nye sålene faktisk fungerer. Det finnes ett par såler til everyday, og ett par work – såler til de som står ekstremt mye på jobb. Work – sålen har demper over hele foten, mens everyday har litt mildere demping og passer til de som går mye fra sted til sted. Underveis til Youngstorget, var det tid for lit underholdning. Nemlig quiz!

lewLJOpgNUKsOqJk4y4QBE6wQBfX-hQTy5mIeeZyaMMmJWfRqbV-rlJw6sh2kciVql3pi1Um2pJegC8s2UPwRMcnY2fKEZ22ELMKwEsxK5ioqLt5jcOUYCxbbD6Zf6gVYJeg ble litt overivrig – som alltid da, sang litt midt på Karl Johan.. Hehehe, en hyggelig greie! Alle var veldig flinke! Men jeg og mitt lag vant til slutt, heder og ære, hihi!

På Youngstorget besøkte vi Tavernan hvor vi fikk nydelig hovedrett, før vi trasket videre til Østbanehallen og Brazzeria for det største kakestykket jeg har sett, til dessert. Hadde helt vondt i magen når jeg dro hjemover, fordi jeg hadde spist så mye. Heldigvis hadde jeg ikke vondt i beina da, takket være gode såler. Hehehe. Så tommel opp! Dette produktet anbefaler jeg absolutt videre. Disse sålene skal brukes flittig fremover, for noe av det verste jeg vet – er nemlig å ha vondt i beina. Regner med de fleste er enige her ♥

God stemning! Denne kvelden kommer jeg til å huske. Fine folk!

qSIu3EIljtFgW9ManZerFNkKHO6kCzPfHgfCx724Ob8SMIL og klem fra meg som er på vei til BERGEN!

3 kommentarer
    1. Takk for inspirerende blogg! Holder meg rimelig oppdatert innen mote og trender takket være dere unge smartinger som blogger! Nå til det som får meg, en ikkekommentator, til å kommentere: Jeg har sett reklame for Scholl Gel Active-sålen på svensk (tror jeg) tv. Gjett om mine vonde føtter har ventet på å finne dem ute i butikkene/apotekene! Og så får dere ungjentene med gode føtter og no problems whatsoever invitasjon til lanseringen. Urettferdig, men bra likevel. Nå vet jeg at jeg får kjøpt dem snart! Morsomt opplegg, forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg