Saturday’s outfit

Vel hjemme igjen i Åleby, kjenner jeg savner familien litt allerede altså. Men ikveld blir det på med rockefoten sammen med jentene! Jeg har til og med hatt utlån av klær til noen av jentene til kvelden. Alltid gøy at de vil låne, hihi. Wooop! Hei, Bella ! :* Sko Nelly // Jeans BIK BOK // Jakke Gina Tricot // T-skjorte & smykke BIK BOK // Veske Cubus // Briller Ebay Åsså må jeg bare vise dere denne lille søtsaken av en lillesøster. Fått nye klær av storestøster da vet dere. Tøffa! Kul ikke sant? Og så er hun bare 11 år! :* Love u. Nå skal jeg slappe litt av, før jeg skal begynne og gjøre meg klar til kvelden. Har invitert søster Anniken over på litt vin før vi drar videre. Skravle litt. Skrives imorgen :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg