Saturdays look

Hei mine fine, gode lesere ♥ Vil bare si at jeg setter sånn pris på dere! Så glad for at dere klikker dere inn her hver dag, tusen tusen takk!

Denne søndagsmorgenen har vært så fin, våknet tidlig og lot Gard sove. Har fyrt i peisen, bakt knekkebrød, tent stearinlys og kost meg i sofaen med dyne, kaffe og ipad. Driver med litt research til hva jeg skal finne på i påsken, Gard skal på treningsleir, så da tenker jeg å finne på noe med jentene ♥

Snart kommer Henriette, Egil og Noah, guttene skal se kamp og 5 mila, mens jeg skal kosekosekose med lille Noahgullet! Senere kommer Maria og Erik også, og jeg skal servere indisk kyllingsuppe. Ordentlig vennesøndag! Så hyggelig.

Her kommer antrekket fra dagen igår, på kvelden var det all red, og det antrekket skal jeg vise dere senere engang, kvelden igår var super med bursdagsfeiring av Ragnhild. Hyggelig lørdag.

Uten navn-1
Uten navn-9Uten navn-7Uten navn-4Uten navn-8Uten navn-2Antrekk fra H&M | Sko Zara | Solbriller Bik Bok By Lene Orvik | Veske Chanel | Caps Stella McCartney

Kos dere denne fine søndagen ♥

21 kommentarer
    1. Like pen som alltid! <3 Siden du ikke svarte på spørsmålet mitt for noen dager siden, prøver jeg igjen her. Hvorfor skal det være 5 timers mellomrom på hvert måltid, istedefor 2-3 timer som det alltid har vært snakk om? Har klart meg veldig godt på det nye kostholdsprogrammet ditt (som nå ble mitt også), og det er herlig! 😀 Gleder meg til ny uke med utprøving av nye oppskrifter! Gleder meg til å se bilder av deg i den røde kjolesettet – døds pen! Klem <3

    2. Hei, jeg er litt nysgjerrig på hvilken garderobeløsning dere har i gangen? Har sett noen små glimt fra bilder på instagram, ser så fint ut! Hvilket treverk er garderoben?

    3. Hei Lene :)Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.Ha en flott dag!!Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg