Saturdayfun

Hei finingene ♥ Håper dere har en fin start på søndagen, vi er i leiligheten og monterer kjøkken. Kjenner at kroppen helst vi legge seg i sengen og bli der noen timer, men det blir jo så deilig å få på plass kjøkkenet nå. Tenk, 4 dager til innflyttning- hurra! Senere ikveld er vi invitert på joggedressdate til Maria og Erik, sammen med Henriette og Egil. Maria og Erik skal lage nydelig middag til oss, så skal vi se film, ligge i hver sin armkrok og spise snop! Deeet blir så digg det, gleder meg vilt allerede, hihi. Igår hadde vi utflyttningsfest i Hegdehaugsveien, ble aldri byen på oss – så vi utvidet vorspillet til fest og var ikke i seng før klokken 3. Utrolig gøy, med andre ord. Kjolen er fra BIK BOK, måtte jo bare kjøpe den- den er jo helt lik designet mitt på den ene Stylewaykjolen min. Så det er jo kjempemorro! Fin farge også, kjøpte den også i svart. Øredobbene er fra H&M Tipper vi var rundt om 20 stykker igår, og det var så kos! Her med Hege, Henriette og Renate. Godjentene mine! Skjønneste paret Marie og Erik ♥ Gårsdagens makeup look // Blir egentlig bare mer og mer glad i det korte håret.. Deilig og nesten bare kunne føhne det, også er man klar. Og nå har jeg ingen extensions i det heller, og det føles så godt! Nå må jeg hive meg irundt her og hjelpe til med kjøkkenet! Spennendeeeee ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg