Saturday morning


God lørdag fine dere ♥ Har dere det bra? Det håper jeg. Husker dere igår da jeg da jeg våknet opp til verdens beste nyhet? Nemlig at min kjære besteveninne Henriette og min gode venn Egil har blitt foreldre til verdens nydeligste lille gutt, lille Noah ♥ Og jeg er så utrolig heldig at jeg får være fadder på lillingen, og jeg gleder meg så utrolig mye til tiden fremover- og ikke minst til og komme hjem fra ferie og hilse på. Har fått flere bilder av han, og han er bare så fin at jeg smelter. Også får han jo verdens beste foreldre da ♥
– Her er litt bilder fra vår morgen –



Startet dagen med et deilig morgenbad i jaquzzien. Superdeilig!

Gard, sporty som han er- dro på Kajakktur! Neste gang er det min tur, ææ – men jeg tør ikke så langt da. Ihvertfall ikke første gang!


Gjett hva Poco gjør her? Jo, lengter etter Gard. Haha, han er så søt. Sånn satt han nesten hele tiden mens Gard padlet rundt, søting.


Fine, fine huset. Her koser vi oss, og nyter ferien!
Igår var vi som sagt i Bergen by, elsker virkelig den byen. Den er så fin! Og så sjarmerende. Trives så godt i Bergen altså, skal ikke se bort i fra at det er der vi ender opp til slutt. Dro tilbake til nydelige Holmen på ettermiddagen, og jeg lagde hjemmelaget kremet blåskjellsuppe med reker, så tok vi jaquzzi og bare koste oss. Deilig fredag ♥ Nå skal vi snart dra tilbake til byen, for ikveld skal vi nemlig ut sammen med vennene til Gard. Blir kos!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg