Saturday at home


– Added a new piece to the sofa, love it!! – Åh, lanseringen igår var en stor suksess! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært inne på instagram for å sjekke hvilke bilder kunder har lagt ut av kolleksjonen. Jeg blir så utrolig glad og rørt, dette er veldig stort for meg ♥ Var veldig mye som skjedde på dagen, så jeg fikk ikke tatt runden rundt i butikkene, men jeg og Gard gikk en liten tur på ettermiddagen/kvelden. Gikk innom BIK BOK Stortingsgata, Grensen og Karl Johan, og der var det helt skrapet- wææ så takknemlig! Utrolig gøy. Fikk meldinger fra venninner som driver butikker rundt om som hadde solgt ut nesten alt, og på nett er det minimalt igjen, puuh! Suksess, hurra!
Disse nydelige rosene fikk jeg av vakre, og gode Ingrid! Hun som jeg har jobbet med på kolleksjonen, og hun som har vært med meg hele veien. Blitt så glad i den jenta, hun har virkelig et hjerte av gull ♥ I natt har jeg endelig fått sovet godt, vært så stresset denne uken, men klarte å sovne på sofaen inntil Gard under Senkveld, og sov til ni idag, så ble noen gode timer på øyet der. Gard er på jobb, og jeg har skikkelig koselørdag her hjemme. Sofa, pledd, musikk, kaffe og macen ♥ Snart skal jeg ut å møte mine tre favoritter, Henriette, Noah og Egil til lunsj, og det gleder jeg meg til. Ikveld skal Hanne og Maria feires, hurra for de!
En av mine favorittplagg fra kolleksjonen, superdeilig cardigan som man kan bruke til alt ♥
Har noen igjen på byleneorvik – her. Nyt lørdagen, dere er herlige!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg