– Saturday –

WEARING : Sweatpants & sweater BIK BOK
Slippers Tova  God morgen ♥ Har pakket meg inn i kosedressen med tøflene og er klar for en litt rolig start på dagen, kunne dog tenke meg å ha en rolig innelørdag- men det er så fantastisk vær ute, så det er bare og komme seg ut å nyte. Kvelden igår var utrolig hyggelig, så kjekt å skravle med jentene igjen. Vi har klubb hver sin gang og igår var det Fiona sin tur. Hun hadde stelt i stand med ost, kjeks, druer og prosecco, ordentlig jentekveld! Vi har 5 stykker, jeg, Fiona, Hege, Katrine og Renate- godjentene mine!! Ble en tur på byen, og endte opp med en gjeng på nattmat her før vi krasjet i sengen. Så hyggelig. Vi har så mange gode venner, heldige oss ♥ Nå har jeg laget verdens beste ostesmørbrød, perfekte dagen derpå. Disse laget bestemor til meg når jeg var liten, og det er favorittene mine enda. De er sååå gode. Så her vil jeg bare dele “oppskriften” med dere. Det er utrolig enkelt, men så fantastisk godt.  – Best grilled cheese ever – 

Ost, bremykt, brød, fårepølse og ketchup er det eneste man trenger. Ha godt med bremykt i panna, og godt med bremykt på brødskiven deretter, fårepølse, ketchup og massevis av ost, namnamnam. La ostesmørbrødene steke til osten har smeltet helt, men pass på og ikke ha pannen for varm, da de lett blir svidd. Bruk ett lokk, da smelter osten fortere. Jeg lover dere, det er de beste smørbrødene dere noen gang har smakt. De får en sprø og salt skorpe, og med smeltet ost er de bare perfekte. Jepp! Veldig gode uten fårepølse også, så vet dere det. Enjoy! Ha en FIN lørdag så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg