Saturday

Lørdag! Deilig dag ♥ Skjørt fra Zara / Jeffrey Campbell DNA / Veske Cubus / Jakke Styleway Nå har jeg vært noen ærender, og har benket meg godt tilrette i sofaen under pleddet. Skal se en episode av Tone, og kose meg med nydelig sjokkis, perfekt avslapping før kvelden. Da får jeg besøk av venner, taco, nachos og Grand Prix står på menyen – og muligens en runde med “ryktet går.. ” Elsker det spillet. Så blir det en tur på byen! Er det helg, så er det helg. Gleder meg ekstra mye til Grand Prix ikveld, siden min gode venn gjennom mange år Martin skal delta! Han er så flink. Jeg har fått helt hekta på sangen hans, den står på repeat, repeat, repeat. Hjelp meg å stemme han frem ikveld da. Han fortjener virkelig å gå videre  ♥  Telefon: ring 829 49 001 – 007. SMS: Send nummer på låt til nr 26600. Ingen kodeord. Eksempel; 1 til nr 26600 http://youtu.be/T1Kwao_cBGc Så catchy låt, synes dere ikke?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg