Sapatos by Polliani

Igår var jeg på lanseringen til freshe, vakre og gode Polliani. Hun kom nemlig ut med sin andre skokolleksjon for Sapatos igår, synes hun er så utrolig dyktig ♥ I tillegg er hun så utrolig genuin og takknemlig for den suksessen hun oppnår, og det synes jeg er beundringsverdig. Digger damer som henne. Var så heldig å få med meg favorittskoene fra kolleksjonen hennes hjem, i tillegg til at jeg får enda to par! Wææ, lucky me altså. Can’t wait to wear!

My favorites //
Uten navn-34Uten navn-37Tobarnsmor og en av de fresheste damene jeg kjenner!

Uten navn-42Uten navn-33Uten navn-35 Uten navn-36Uten navn-38 Uten navn-39 Uten navn-40Digg lunsj, mm!

Uten navn-43Lanseringslunchen ble holdt på nydelige Vaaghals som ligger i Bjørvika. Altså – for et sted! Helt fantastisk, og dit skal jeg definitivt tilbake for å spise middag snart. Vi var et knippe mennesker som ble invitert, noe som gjorde det intimt og koselig. Der fikk vi se kolleksjonen, vi fikk lunsj og digge goodiebags.

Kolleksjonen hennes får dere kjøpt i alle seks Sapatosbutikkene, og på nett – her ♥

8 kommentarer

Siste innlegg