San Mauro Mare

Hei der hjemme i Norges land! Vi nyter livet i Italia, og alt er kjempebra. Har holdt på siden igår morges for å prøve å få til internetten her – men det har ikke vært enkelt. Nå er vi endelig på nett, så hele familien jubler! Får bare håpe det varer, for nå har jeg holdt på i nesten 3 timer for å få lagt ut dette innlegget her. Skjønner ikke problemet, men det skal tydeligvis ikke være enkelt å komme på nett i Italia. Blir så stresset når jeg ikke får oppdatert dere, for jeg vil så gjerne! Men vi krysser fingrene for at det ordner seg. Igår fikk vi slikket sol i et par timer, før det skyet over i 2 tiden, så ble det er forrykende uvær med pøsregn, lyn og torden. Men det stoppet ikke oss i å ha det gøy! Jeg, lillesøster og bror kastet oss på hver sin sykkelt og syklet i Italia’s gater. Vi tok turen til et kjempestort kjøpesenter, hvor vi fant tidenes største matbutikk. Jeg har aldri sett maken til butikk før! Så vi fikk ihvertfall fylt opp kjøleskapet igår med masse godbiter, gått oss litt vill, og slått ihjel litt tid mens det stormet fra seg ute. Sykkelentusiastene! Siden pappa og de faktisk er på campingferie, er jo vi også en liten del av campinglivet – for vi spiser alle måltidene sammen med de her på campingen. Storkoser oss sammen med frokost, lunsj og middag. Igår hadde vi en aldri så liten grillfest med pappa’s herlige grillmat. Så ble det litt vin og baileys for de voksne, før turen gikk videre ned på stranden. Igår hadde Italia “rosadag” hvor Italienerne gikk kledd i rosa hatter, briller, tskjorter og parykker og ved midnatt var det et forrykende fyrverkeri! Nydelig! Kjole Lindex / Sko H&M / Veske Gina Tricot / Briller BIK BOK. Lillesøster fikk seg selvfølgelig en rosaparykk, som vi andre også fikk prøve. Meg, Oda and my crazy father.. Hehe, han er en ordentlig morroklomp skal jeg si dere! Nå har vi slappet av noen timer etter å ha spist lunsj, eller jeg har ikke slappet av – jeg har styret med internetten siden klokken 2! Det skyet over allerede klokken 2 idag også. ÆÆÆSJ – liker ikke. Men vi finner vel på noe gøy tenker jeg. Har forsåvidt ikke badet enda heller, på tide å hive seg i vannet! Håper solen titter frem imorgen. På vei til stranden tidligere idag. Skjorte fra Zara. Håper alt er bra hjemme i Norge! Har dere fint sommervær? Suss fra Italy :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg