Salsa og maya indianere.

Hei hei, og god morgen!
I går lå vi i "solen" hele dagen, typisk at vi får første dag med skyer som hvert 5 minutt stjal solen fra oss. Og dette skjer jo selvfølgelig når vi har kun 3 dager igjen og sole oss på, hehe.. Streeess.. Neida… Joda.

Når kvelden kom, var planen og dra inn til Playa Del Carmen for å se litt i butikker, men siden det skulle være maya show på hotellet, bestemte vi oss for å bli her. Og det angrer vi ikke på. Utrolig gøy kveld!

Chilling on the beach..

Outfit/ kjole fra Bik Bok / smykke fra H&M Trend

Hehe..

Åh, dette var så morsomt! Kokken skulle vise alle hvordan han tilberedte sin helt spesielle suppe, og da folk skulle se hva som var under lokket, kom det en tulling sprettende opp fra under bordet.. Hehe, vi holdt på og le oss ihjel. Veldig morsomt.. Fantastisk gøy og se hvor skremt folk ble.

Så var det da Lene ble dratt opp for å danse salsa, som jeg overhodet ikke kan ?!
Åh, så flaut…. Men jeg fikk da lært meg noen moves.. Hehe.

Shake it, shake it..

Og maya showet da, som var fantastisk bra!
Utrolig fascinerende å se.

Nå blir det å finne solsengen, få fresh smooties på stranda, og bare kose seg. I love beeing on vacation. Men savner alle søtingene mine hjemme da!

Ha en perfekt dag kjære lesere, og takk for at dere følger meg!!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg