SALGSBLOGG OPPDATERT!

Hohooo – da har jeg tatt bilder i over ÈN time. Nå er jeg lei av kjoleprøving kan dere tro. Jeg skal selge hele 37 kjoler + noen skjørt! Kjenner det er litt trist, for jeg er så glad i alle kjolene mine.. Men, er det ikke plass – så er det ikke plass. 🙂 Kjolene jeg selger har som regel blitt brukt kun èn gang, kanskje to. Så de er i god stand! Hadeeee kjolene mine 🙁 DU KAN GÅ INN PÅ SALGSBLOGGEN HER Nå skal jeg sette igang med litt kontorarbeid – litt og ta igjen med tanke på bloggen. Men det er bare gøy! Spesielt når solen ikke skinner likevel. Her har jeg vært flink å tatt frem brillene mine. Det er så uvant for meg å bruke briller – så jeg glemmer av de. Men nå må jeg lære med å bli vant til det.. Åh, sminkefri dag – I love it! Deilig og bare tusle rundt hjemme og ikke bry seg om noe. Søndag i mitt hjerte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg