Salg : TheBalm

God morgen fininger. I skrivende stund sitter jeg og jobber fra det nye sofahjørnet vårt, koser meg! Jeg har tent stearinlys og pakket meg godt inn i pleddet. . Har nettopp lagt inn ordre på masse herlige paljettjakker, kjoler og skjørt. Wihi! Gled dere. Det gjør ihvertfall jeg. Uansett så vil jeg tipse dere om at Coverbrands har salg på alle produkter fra TheBalm nå, et av mine favorittmerker! Elsker produktene deres, og bruker flere av de til daglig! Også har de verdens søteste design ♥ Salget til TheBalm produktene finner dere her. Her er noen av produktene jeg bruker til vanlig, kominert med foundation og concealer fra glominerals. Favoritten – highlighteren Mary Lou som jeg bruker i kinnbeina, på øynene og rett over leppen for å få volum. Anti-shine pudderet sexy mama – som man bruker på områder hvor man lett får fet hud. Blush fra Hot mama – som jeg bruker i kinnene, den gir en frisk og fin rosafarge. Powder brush – som er god å bruke både til highlighteren og til blushen.  Andre som er glad i produktene til TheBalm? Ha en fin dag så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg