Salg hos Styleway

Gladtirsdag og gladnyhet til dere! Og det mine venner – er at Styleway har -30% på en rekke jakker nå! Hurramegrundt. Blant annet den fineste pelsjakken, som er min favoritt om dagene .. Jeg elsker både fargen og formen på den, og spesielt at den ikke har noen krage, da sitter den så fint på synes jeg, er dere ikke enige? Jakkene som er på salg, finner dere her. Nå har jeg jobbet en stund allerede, og har smettet inn i mitt freshe treningstøy, inntatt en bedre frokost og trening neste. Gleder meg spesielt til gåturen opp til SATS siden været er så fantastisk. Ingenting er som å bevege seg ute når været er så nydelig som idag, knall blå himmel og strålende sol. Også så glad som man bli da? Frokost tips : Sitronyoghurt og tropisk musli og banan. Nydelig godt! Ha en ordentlig gladtirsdag da dere, det skal ihvertfall jeg! Trøttetrynet! Hihi    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg