Saint Jordi

God morgen! I skrivende stund spiser jeg og Gard frokost ute, og er straks klar for trening. Idag skal jeg også hive meg i rundt, kan ikke være noe dårligere enn de andre. Så etter frokost er det tid for en skikkelig styrkeøkt. Igår koste jeg meg bare ved bassengkanten her på hotellet mens de andre trente på morgenen, og etter lunsj viste Gard meg litt rundt her i Saint Jordi. En liten by, men så utrolig koselig. Liten skjønn strand ved siden av havnen og restauranter langs strandpromenaden. På ettermiddagen ble jeg med bort til bassenget hvor de andre trente fra 15.30 – 18.30 – ikke noe tull altså, de trene MYE ila en dag. Jeg ble sittende i solsteken i 4 timer og lese på boken min. Blitt helt hektet jeg nå. Her er bassenget hvor de trener hele dagen. Leste denne boken i hele går, liker den så godt! Bortsett fra at den er skrevet i fortid- noe som irriterer meg, men det er vel en vanesak. Handlingen er veldig bra synes jeg, litt flere personer engasjert enn i fifty shades. Men det er en sånn type bok at du vet hva som skjer neste.. Men absolutt tommel opp. Ble bare litt avslappet antrekk igår, i og med at vi bare gikk ut til middag, en tur på butikken også slappet vi bare av på rommet, lang dag for Gard- så det var deilig og bare chille litt. Shorts Levi’s / Sko Converse / Veske Pieces / Tshirt & smykke BIK BOK Fineste! Nå skal jeg hive meg inn i treningstøyet, pakke bikini og boken min. Klar for en ny dag! ENJOY!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg