Safira By Lene Orvik – 4 dager igjen!

Annonse for egen kolleksjon ♥


Jentene, heia! Idag skal jeg endelig få lov å dele bildene vi tok på Capri for to helger siden. Bildene hvor jeg får vist frem min egen smykke kolleksjon for Safira ” Vintage Gold Collection ” og #safirabyleneorvik ♥ Jeg er litt ekstra stolt denne gangen her – for det er så enkelt å bære med seg sine egne smykker uansett hvor man går! Jeg har de på meg HELE tiden. Til og med når jeg sover. Minus ringene og øreringene. Jeg er så fornøyd, spent, glad, og alt på en eneste gang. Nå er det bare 4(!!) dager igjen til lanseringen. Mandag 17 september er dagen. Jeg håper virkelig dere synes dette er gøy, og at dere kan finne noe dere liker. Det hadde betydd så mye for meg! ♥

Ser dere noe dere liker? ♥ Kolleksjonen består av til sammen 15 pieces.
– 3 smykker og 1 choker
– 3 armbånd
– 4 ringer
– 4 par øredobber

Dere kan også se litt bilder på Safira sin hjemmeside her ♥

Alt i forgylt sølv, og i veldig god kvalitet. For meg har det vært viktig at de ser dyre ut selv om de ikke er det. Det er en eksklusiv kolleksjon, så den ligger på mellom 349,- til 999,- Det har også vært veldig viktig for meg at dere får følelsen av at den er eksklusiv når dere får den i hånda – og det er den. Jeg er så stolt!

… Og siden jeg er litt ekstra glad i dere som mine lesere og følgere så har jeg spurt Safira om dere kan få tilgang til en eksklusiv PRE-shopping før alle andre! Og deeeeeeet – sa de JA til!!♥ Så på søndag må dere være klare om dere har lyst til å handle dere noen godbiter, hihi! Da kommer jeg tilbake med litt mer info og en link til selve VIP-shoppingen samt masse deilige close-up bilder slik dere får sett skikkelig nærme på kolleksjonen ♥

26 kommentarer

Siste innlegg