SAFIRA BY LENE ORVIK – LANSERING IDAG!

Annonse for egen kolleksjon


! KOLLEKSJONEN ER LIVE – SHOP SAFIRA BY LENE ORVIK HER.

ÅH IDAG ER JEG SÅ GLAAAD!!! Klokken 19.00 i kveld kommer jeg til å dele en link med dere i dette blogg innlegget –  hvor dere endelig kan gå inn å SHOPPE Safira By Lene Orvik kolleksjonen min “The New Vintage!” Den er altså live i kveld, og jeg gleder meg sånn! Klarte ikke sove til klokken ringte en gang og idag føler jeg meg på topp i forhold til hva jeg har gjort de siste dagene. Og det er ikke rart! For en gledens dag! Jeg har laget en liten videosnutt hvor jeg viser alle smykkene i kolleksjonen og snakker litt om hver enkelt pcs! Håper dere finner noe som faller i smak, jeg er så innmari stolt over resultatet at jeg snart sprekker. Her kommer først noen bilder så dere har å se på, etterfulgt av video lengre nede ♥

Og her kommer videoen! Lots of love

16 kommentarer
    1. Du er en så vakker person altså!Elsker å følge deg på reisen! Kjempefin kolleksjon selvom jeg bruker lite smykker selv

    2. Hei Lene! For en råfin kolleksjon!! Jeg kjøpte den chunky gullringen fra fjorårets kolleksjon – som jeg elsker – men gullet har dessverre begynt å falme… Selv oppå ringen liksom, hvor det ikke bør være så mye slitasje. Og jeg har egentlig veldig lyst til å kjøpe en ny ring, er helt opp min gate, men det er så synd om den skal bli stygg såpass fort, særlig mtp at prisen har gått opp. Bare sånn at du vet, jeg synes virkelig begge kolleksjonene dine er helt nydelige, og dette er vel egentlig noe som bør tas med Safira – ikke deg. Men gratulerer med ny lansering! Stor klem <3

      1. Hei!! Åh så synd og høre – da synes jeg du skal sende Safira en mail på det – så ordner de det 🙂 Jeg har ikke opplevd dette på noen av mine produkter faktisk så her har du vært uheldig <3

        Takk for fin tilbakemelding <3

    3. Jeg er på leit etter et fint armbånd, og det ene i kolleksjonen din var helt nydelig Er det i samme gulltone som den første kolleksjonen? Jeg har smykket med stone-anhenget, og den er i en litt dypere gullfarge sammenliknet med hva man finne på Hm, gina osv

    4. Så utrolig flotte smykker! Gratulerer med den nye kolleksjonen 🙂

      Jeg vil føye til at jeg beundrer deg for den turen du er på. Du inspirerer meg, og sikkert flere, til å kaste seg ut i noe nytt, og kanskje litt ukjent? Dette vil du nok ikke angre på.

      Gleder meg til å følge deg videre 🙂

      Klem fra en småsyk frøken som gleder seg til å komme ut i sola ❤️

    5. Hei. Jeg ønsker det samme armbåndet som du har designet i gull og sølv, bare i gull slik som i den første kolleksjonen. Har letet meg i hel, men er det utsolgt? Hvordan kan jeg få fatt i det? 🙂

    6. Hei. Så fint du har det i new York, ser ut som ei super leilighet du bor i. Hva gjør du med tingene dine i Oslo ? Blir spennende å følge deg videre .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg