Så var helgen her da

Helgen kom fort dere! Har det ikke nettopp vært forrige helg da? … Idag jeg vært så opptatt med den berømte to-do listen min, at jeg helt har glemt av dere. Innshill ♥ Arbeidsdagen startet kl 9 for min del, med 35 ting to do. Nå er den helt utkrysset, og frøkena tar helg med GOD samvittighet. Er ikke det bare en fantastisk følelse? Når man faktisk bare kan glede seg over helgen med god samvittighet? Jo ♥ Og været da.. Upåklagelig. I helgen skal jeg ihvertfall komme meg ut i naturen, i bakken eller i løypen – går i grunn for det samme så lenge jeg kommer meg ut! Her er dagens antrekk fra meg, tester ut min nye hvite bukse med aztec print idag. It’s a first time for everything, right? Buksen er fra BIK BOK / Jakke H&M / Solbriller Le Specs / Sko Jeffrey C / Topp og smykke Zara Hvilke planer har mine skjønne blogglesere for helgen da? Storbyen? Fjellet? Reise? Ut på livet? Kjæreste helg? … For en fantastisk deltagelse på konkurransen igår da dere! Hjelpe meg, dere er jo helt rå! Nesten så det knuser hjertet mitt og kåre kun én vinner .. Men. Vinneren ble ODA – og du har fått mail! Hurra hurra ♥  I tillegg har jeg kåret vinneren av goodiebagen, og det ble Dorte! Så gratulerer til begge to. GOD HELG da så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg