S for Sunday

Hei dere! Hjemme igjen i den fine leiligheten vår. Nydusjet, og innpakket i morgenkåpe, skikkelig herlig. Nå skal vi lage middag / kvelds og se Orange is the new black, alt for mange dager siden vi har hatt tid til å se på det nå. Skal uansett dra med meg dynen i sofaen etter mat. Beste som finnes ♥ Tusen takk for så mange deilige pastasalat oppskrifter forresten, gleder meg sånn til å handle inn imorgen. Dere har så mange gode tips, mm! Gleder meg til å teste ut. Det ble faktisk ikke skitur på oss idag, jeg lånte vekk skiutstyret mitt til Lauren, fordi hun hadde utrolig lyst til å prøve det ut. Så ble til at vi pakket bilen og kjørte hjem rundt 4. Deilig å få litt kveld hjemme også synes jeg.  S for Sunday ♥  Vi fikk oss en liten tur før vi kjørte hjem likevel, måtte ha litt frisk luft før kjøreturen hjem. Fikk endelig tatt i bruk den nye skigenseren min fra Swix! Den er å fin. Har vel sjeldent følt meg mer norsk.. Hihi. Norge i mitt hjerte!  ♥ PS: Siden vi skal til Hemsedal neste helg, går jeg og Helen glipp av Ellie Goulding konserten. Vi har to billetter vi vil selge, så om noen er interessert, ta kontakt på mail : [email protected] (Selges for fullpris)
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg