Run some errands

Hjelp!! Her i Ålesund blåser vi vekk. For ett pjaskete vær. Har fri idag, selv om jeg har jobbet litt likevel. Hva er det egentlig som skjer når man først har fri, jo – da våkner man grytidlig. Og man klarer ikke helt legge fra seg arbeidet likevel. Men nå har jeg lagt det vekk, ferdig. Idag er det HELG. Jeg skal ut og løpe noen ærend (om jeg ikke blåser vekk..) Rolf Ivar drar på guttetur rundt klokken 4, og jeg skal gjøre klart til en herlig aften med jentene mine. De har kommet med ønsker om panang gai til middag, men jeg tror jeg skal prøve å lage noe helt nytt idag. Faktisk, noe Italiensk. Spennende. Så nå må jeg til byen og handle inn mat, vin og snacks. Har jo tenkt å være en god vert, så da må man handle inn litt forskjellig. Her er forresten spisestua vår i bakgrunnen. Den er fra BoConcept, og jeg elsker den. Elsker at den er rund, synes det er mye mer sosialt, og alle ser hverandre. Gjett om vi skal tilbringe flere timer her ikveld. Det gledes! Nå står den en og venter med bilen utenfor her, så jeg får springe. Skrives ikveld søte hjerter. Jakke, genser & veske BIK BOK // Skjørt H&M GOD HELG! Og ha en deilig dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg